Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2871
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Skal på hytta til helga med noen venninder og skal ta 2cb for første gang. Vi har 20mg til disposisjon hver og driver atm å tenker ut doser. Det vi er litt usikre på er om vi skal sniffe eller droppe. Er det noen her som har no erfaring å dele? Ville likt å se litt pros/cons på begge. Og er det noe forskjell på kjønn eller vekt?
Har kun tatt 2cb én gang. Var en herlig opplevelse forøvrig, selv om jeg skulle ønske jeg var litt mer fan av to av personene som var tilstede.
Greia med 2cb: Det svir som faen i nesa. Herregud. Jeg tok meg ikke av doseringen, men hadde det egentlig ikke så fett som en skulle håpe før vi cranka opp. Ikke at jeg mangla stoffer, men rett og slett så jeg skulle ha det like vondt i begge nesebor. Jeg har ikke OCD, men asymmetrisk smerte i ansiktet passa liksom ikke inn. Den mest erfarne av oss huska ikke hvilke nesebor han brukte først, så kan jo hende det er individuelt.

Vær forsiktig med 2cb. Du trenger ikke så utrolig mye. Sørg for at dere har noe fint å se på. Farger, mønstre, malerier etc. Lag en komfortabel "hub" dere kan henge i, og ikke ha så store forventninger om å være sosiale med hverandre. La alle oppleve seg selv i den grad de vil.
Sist endret av nehmZ; 28. mars 2017 kl. 00:15.
Med 20mg ville jeg valgt å ta nasalt. 20mg synes jeg gir lite effekt oralt. Oppturen kan være brå nasalt, men varer kun noen minutter, så er overkommelig. Effekten av 2cb vil gjøre at synet bølger, og kan lage fine mønstre i tappet, vegg osv. Det gir lite tankekjør, så ikke så stor fare for badtrip med de dosene du har til rådighet.

Det gir også en god følelse i kroppen med eufori, og jeg føler meg også litt speeda. Hvis der er første gang med psykedelia, ville jeg delt opp dosen i ca 10mg +5mg +5mg, for så å starte med 10 og ta de to siste linerne etter behov når du kjenner trygg på rusen

Glemte å nevne at det svir noe jævlig i nesa, og smaker helt forferdelig, så hvis du har litt erfaring med psykedeliske stoffer ville jeg ha snorta alt i en liner.
Sist endret av sukkersyke; 28. mars 2017 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har fått enormt forskjellig effekt av 20mg oralt/nasalt, så stor forskjell at jeg ved nasalt nesten var på kanten til å bad-trippe fordi det var så uventet.
Vanvittig visuell effekt nasalt, måtte holde øyne lukket de første 2 timene ettersom det visuelle var så intenst. Men foretrekker nasalt. Det svir, ja, men går over. Og du får så mye mer ut av det!
del opp 20mg i 4 linjer som dere snorter, ta de med 10-15 min mellomrom så slipper dere at det svir noe så inni faen.
evt drop det og belag dere på å vente i 1 time+ for funk.
Opp nesa er psykedelisk togpåkjørsel. Utrolig intenst peak, turen kan være skuffende raskt over tho. Oralt inntak føltes mer som tradisjonell psykedelika mtp. durasjonen. På doser over 20mg oralt opplever jeg forbigående kvalme.

Enten ville jeg snortet mindre lines som foreslått (fordi alt på engang blir bergogdalbane), eller medium dose oralt å så snortings på peaket. God tur =)
Sist endret av Spam420jizz69; 30. mars 2017 kl. 19:41.
Hater å Snorte 2cb og er det første gangen deres så er det som å bli påkjørt i trynet før det hele normaliserer seg etter ca 20 min. Men da syns jeg mye er ødelagt allerede.

Anbefaler å svelge de første gang, egentlig hver gang ;-)