Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2258
Anonym bruker
"Fiendtlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har satt meg selv i en idiotisk knipe, og har et spm om UP. som jeg virkelig trenger svar på. Håper noen som har peil på dette tar seg tid til å svare meg :-)

Er i en situasjon der jeg tar urinprøver jevnlig, som noen ganger sendes inn til analyse. Det har seg slik at jeg hadde en sprekk nylig, som jeg innrømte. Tok en del minus, litt usikker på nøyaktig mengde men et par gram ihvertfall ila noen dager. Tok UP dagen etter sprekken, som ble sendt inn.

Idiotisk nok tok jeg bittelitt mer noen dager etter, fordi jeg ønsket å manipulere UP'en til å være positiv et par dager til i håp om å utsette en ubehagelig situasjon. Men desverre ble reaksjonen motsatt av forventet, så den "geniale" planen gikk i dass, kort sagt.

Konsekvensen av dette er at jeg brukte et par dager lenger enn forventet på å bli rein, noe som gjør at folk er skeptiske til meg (noe som ikke er så rart). Har forklart at jeg er en langsom forbrenner og bruker et par dager mer enn vanlig på å bli rein, noe som faktisk er sant. Jeg blir aldri rein på de 3-4 dagene som er normalt for minus, vanligvis er det ca 5-6 dager. (Tro meg eller ei, men dette har skjedd nesten hver gang jeg har vært på avgiftning selv om jeg VET at jeg både har holdt meg på matta og gjort ALT for å få ting fortere ut av kroppen)

Pga at jeg brukte så lang tid på å bli rein, regner jeg med at de vil sjekke de innsendte prøvene ekstra nøye for å prøve å finne bevis for om jeg har inntatt mer eller ei. Så det jeg lurer på er:
Hvis jeg har tatt ca 2g før første prøven, og deretter ca 0.2 før andre.. Vil det da se ut som den er synkende? Jeg syns dette virker logisk, da mengden før andre inntak var veldig mye mindre. Eller kan de også se andre ting, og slik bestemme nøyaktig når siste inntak var? F eks ved å sammenligne første og andre prøve og slik anslå at det er umulig at den fortsatt er så høy?

Altså: Hva kan de egentlig finne ut ved å sende inn 2 up'er og sammenligne dem, hvor nøyaktig/sikker er denne metoden, og fins det feilmarginer?

Håper veldig at noen har seriøse svar og relevante erfaringer til dette. Trenger virkelig ingen moralpreken da jeg vet at dette var veldig dumt, men nå prøver jeg bare å redde inn situasjonen før det eskalerer enda mer (noe som i verste fall fører til at jeg gir f og hopper av hele programmet). Beklager også hvis dette er litt uklart eller rotete forklart, er redd for å være mer konkret i fall noen jeg kjenner skulle se dette og forstå at det er meg.
På forhånd takk alle sammen!