Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3376
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo fant en eske hjemme me stilnoct 10mg, og jeg har tenkt på å ruse meg på de lenge og idag føler jeg mæ klar, men jeg har også et halvt gram hasj og 2-3 smirnoff ice, hvordan vil formen bli og hvor lenge vil jeg evt sove og evt dosering
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
NB har foreldre hjemme
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stilnoct er et hypnotikum som du burde være forsiktig å eksperimentere med sammen med alkohol. Ruseffekten kommer relativt fort på tom mage, og viser seg i form av visuelle hallusinasjoner, men det er ikke ukjent at man blir uforsiktig under Stilnoct-rus. Var jeg deg, ville jeg ha droppet alkoholen og hasjen, hvertfall i første omgang. Har du mulighet, så legg vekk alle tablettene med unntak av 1-3 (slik at du ikke ender opp med å spise alle mens du er beruset), og legg vekk skarpe objekter og andre ting som kan skade deg/skade inventar. Start med en, og se an effekten. Stilnoct virker veldig raskt. Best på tom mage. Om du finner en youtube video med hyggelig musikk og visuelle effekter kan du få en fin opplevelse (eksempel: https://www.youtube.com/watch?v=NVb5GV6lntU ). Jeg snakker av egen erfaring, så dine opplevelser vil kunne være annerledes.

Kort fortalt: mulighet for visuelle hallusinasjoner, dropp alkohol og hasj, finn frem noen tabletter og legg bort resten, fjern ting som du kan skade degselv og inventar med.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg glemte å legge til over her at du burde vente med å eksperimentere med dette til dine foreldre har lagt seg, eller i beste fall, er bortreist.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Dersom du ikke er en erfaren bruker av legemidler støtter jeg meg til at alkohol og hasjbruk kan være problematisk ved bruk av slike medisiner. Dog om du er bestemt på å røyke hasj og drikke alkohol kan du forsøke en liten smirnoff og en bitteliten joint.

Mitt beste tips å komme med i saken: uansett hvordan du føler deg, ikke gå ut blant andre.
Første gang jeg tok stilnoct, så dreit jeg på taket til en butikk(klatret opp), dro opp noe krem og smurte inn kameraer, og løp naken etter E6. Så du burde kanskje ta det litt forsiktig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg foreslår å ikke eksperimentere med stilnoct. Innsovningspreparater er ikke så spennende i kombo med alkohol blir du i beste fall bare "drita"
Er ikke noe å ruse seg på, om du uansett vil ha den lille ruseffekten som dem gir kommer du ikke til å huske mye av det dagen etterpå heller. Worst case scenario gjør du noe dumt på dem. En joint gir 10x bedre rus. Bruk sovetablettene til hva dem skal brukes for, hvis ikke "ruseffekten" du vil ha er å være drit trøtt, og deretter våkne opp med tidenes hangover