Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2348
Er som en pensjonist når det kommer til data, kunne noen gitt meg en link til en legit side for nedlastning, har noia for å laste ned noe humbug vare..
litt flaut, men setter pris om noen kunne hjulpet meg
Sist endret av PurFaen; 27. januar 2017 kl. 00:29.
Som slæsken skrev så kommer det jo an på hvilken nettleser du bruker. Men det ligger på "markedene" deres.

Adblock plus appen er forøvrig ikke å anbefale lenger IMO da de har begynte å forandre på businessen sin. Virker som de har begynt å tillate reklamerleverandører som har betalt dem.
AdBlock Plus Is Launching a Marketplace for 'Acceptable' Ads

Jeg anbefaler heller uBlock Origin. Da denne fungerer på samme måte, men blokkerer alt istede :bergenset:
Chrome
Firefox
Sist endret av KjemikalieX; 27. januar 2017 kl. 01:04.
Har lagt merke til at Adblocker ikke blokkerer alt lenger ja :/
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
takker og bukker
Det kan være greit å ta med noe som heter "Strict pup-up blocker". Mye av det adblocker ikke tar for seg (i mine tilfeller) er pop-ups. Dette verktøyet lar deg skru av og på pop-ups. Du må skru den av og på manuelt (bare å klikke på symbolet i høyre hjørnet), men det kan spare deg for mye rart.

Strict pop-up blocker Firefox