Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1285
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hjelp!!!!
Jeg bor 5 mil fra bergen men det er bare 2500 inbyggere i kommunen vår, så jeg får ikke breibånd. Vet att bkk har fiber hengende rundt om i kommunen.

Noen gode tips til å få bkk til å lansere fiber til oss dødelige i en litten dritt komune?
Hjelp!

Jeg lurer også på om det er en mulighet til å konvertere fra cd til ogg i wmp8? Går til mp3.

Dumme spørsmål men, men.
Du kan vel starte en underskrifts-kampanje e.l. Det er noen folk (www.enit.no) som skal legge fiber rundt om i Kristiansand, og de prioterte oss først, iom. at det var en god del herifra som hadde sendt dem mail.

Det er ingen garanti, men jeg tror ihvertfall en underskrifts-kampanje kan hjelpe
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Var inne på tanken selv, men hva får bkk til å lansere breibånd uansett hvor mange underskrifter jeg får?

Tipper det ikke er så veeeeldig mangen i komunen som vil ha breibånd....

Bare gamle kristne damer som ikke tror verden har forandra seg siden de var små som bor her.....!
det er ikke bare du som ikke får adsl. hvis det er en liten trøst i det, så har de på den andre siden av gaten kunnet fått det i et år, mens jeg må vente til slutten av år totusenogto.
nå skreiv jeg den lange replyen, så fucka boardet seg og alt forsvant


vel, er stuck med modem for a long time. så du er ikke aleine
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
det er sikkert helt for jævli frittjaaff!
deg synts jeg synd på....
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg skal ta opp lån i banken å legge fiber 4 mil, fra nærmeste telefonsentral med støtte for xDSL til huset mitt

Er så lei ISDN nå. Kommer til å gjøre noe drastisk nå......
Noen som støtter meg, så gjerne send meg penger. Lurer på å starte en kampanje: Breibånd til Eide!
forstår godt hvor desperate er. jeg er på neste nivå, sitter med (for meg) svett adsl linje fra telenor som koster flesk.. gleder meg til jeg får fra bredbåndsfabrikken .. blir halvparten av prisen og ca 25 ganger linja.. *hirrhirr*
Ja, få dere bredbånd. Det er sååååå mye bedre en isdn