Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2052
hei, jeg og kompisene mine har tenkt på å dra på guttetur, gjerne øst europa, london amster eller hva som helst? noen som har tips til bra steder? (gjerne billig og bra uteliv)
Amsterdam er fett hvis du røyker og har bra natteliv. I øst-europa vil jeg anbefale Bulgaria - Sunny Beach med billig drikke og bra natteliv, Kroatia og Tsjekkia som også har bra og rimelig natteliv.
Ellers kan du sjekke ut Barcelona som har et sykt natteliv som er billig og bra, mange hosteller der.
Jeg var i Latvia og Litauen for noen uker siden (Regnes av noen som Øst-Europa, men er vel ikke det rent geografisk.). De baltiske stater er forøvrig til å anbefale. Går direktefly til Riga i Latvia for en billig penge. Der i fra er det ikke noe problem å komme seg hverken videre i Latvia, til Litauen eller Polen.

Selv var jeg hovedsaklig i Kaunas og det var faktisk overraskende bra der. Veldig billig mat og drikke (type 30 kr for en liter sprit), i byen var det også godt uteliv hver kveld. Også gode muligheter for å handle ting som er dyrt i Norge. (Jeg sendte oppover med lastebil). Har tidligere vært i Tsjekkia og Polen, men jeg synes det på mange måter var mye bedre å dra til Litauen.
Hvis dere skal reise nå i vinter, tror jeg Zagreb i Kroatia er perfekt. Om sommeren samles kroatene ved kysten for å jobbe, så innlandsbyen Zagreb blir relativt tom, men det skal visstnok være flott uteliv der om vinteren. Er en fin by med i overkant av 1 million innbyggere, gode barer og klubber samt hyggelige mennesker.
Var en tur innom Berlin i august, backpackerne jeg snakka med der sa at party-ruten var Barcelona, Amsterdam, Berlin og Budapest. Kan ikke slå feil med de byene.
Amster uten tvil. Kos deg