Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2171
Det er nå slutt mellom meg og min tidligere dame. Men! Vi møtes nå mer enn før og er uten tvvil "bestisser". Hun har bursdag til neste uke og lurer på forslag. gaven skal ligge mellom 500 - 1000 kroner VI var sammen 3 år, og vi er nå begge 21 år.

Alt av gavetips mottats med takk, turer, ting, u name it.

Takker!
Hva er intensjonene dine? Er du fornøyd med å bare være bestis eller vil du kjøpe henne tilbake?:P
Trådstarter
Hehe, kan godt kjøpe henne tilbake Men er fornøyd nå også, poenget er at jeg skal imponere henne! Ikke være kjedelig som jeg var før bruddet
Trådstarter
Ingen fler forslag?
Lag et hefte med bilder fra den tiden dere var sammen, om du har noen bilder that is

Trenger ikke å koste så mye heller
Om hun mener du er kjedelig, gjør noe spontant! Billige flyreiser på f eks norwegian.no.
Ja, kanskje albumet med bilder er litt kjedlig. Lille my sitt tips var mye bedre.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hm, 1000kr i sjokolade kan holde en jente opptatt i noen dager iallefall.
Eller fyll soverommet hennes med ballonger for 1000 kr.
Harrytur til Sverige på din regning?
Ta en liten eske.
Legg i:

- 1-2 flaske(r) god vin
- 2 glass
- Druer
- Kjeks
- Ost
- Piknikkpledd
- Stearinlys (litt store kubber)

Når hun åpner, så kan dere skru av alt lyset og ha piknikk på gulvet med lys fra kubbene.
Det er sånn gave jenter digger (romantisk) og du får garantert litt tid under dyna etterpå (som vi gutter digger).

Trådstarter
Haha, siste var genial, Carrier Return Hehe! Harrytur også aktuelt og bilder har jeg lagd fra før av. Men kunne vel egentlig laget et album til

Takk for respons, tror det blir en fin bursdag for begge
En vin som ser litt "komers" ut, men som er veldig god til ost (fordi den har litt kraft i smaken, uten å være for syrlig) er en australsk vin som heter Yellow Tail.
Du ser den fort, fordi etiketten er gul/orange - og har tegning av en kenguru utenpå (koster rundt 100lappen for flaska).

Kjøp noen litt store vinglass, så det ser litt stilig ut.

Lykke til!
kjøp en blender
Trådstarter
Sitat av Carrier Return
En vin som ser litt "komers" ut, men som er veldig god til ost (fordi den har litt kraft i smaken, uten å være for syrlig) er en australsk vin som heter Yellow Tail.
Du ser den fort, fordi etiketten er gul/orange - og har tegning av en kenguru utenpå (koster rundt 100lappen for flaska).

Kjøp noen litt store vinglass, så det ser litt stilig ut.

Lykke til!
Vis hele sitatet...

Jeg fant disse av Yellow Tail. Hvem av de? Jeg er dårlig på vin. Vet ikke hva som kan passe best til anledningen. Hvit eller rød?
Sitat av petray
Jeg fant disse av Yellow Tail. Hvem av de? Jeg er dårlig på vin. Vet ikke hva som kan passe best til anledningen. Hvit eller rød?
Vis hele sitatet...
og du får svar med en gang.

Yellow Tail Shiraz 2006

Som sagt, veldig god til ost - fordi den er ganske søt og fyldig.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Ta ho med på spa.
Dra på tusenfryd.
Lag en god middag til henne + Gi henne roser.

Gjør noe sprøtt og originalt som hun ikke forventer og overrask henne.

Det er ikke tanken som teller
Men skal det bare være dere 2 helt alene på bursdagen?
Han kan jo ikke ha piknikk med henne vis ikke det kun er de 2
http://www.perfectclones88.com/

Kjøp en kvalitetsreplica, de best koster rundt 1500-2000kr og da får du en klokke som selv ikke en urmaker kan se forskjell på replica og genuine.
Har allerede kjøpt 2 klokker fra den siden der, en billig og en dyr. Begge er helt fantastiske.
Sitat av Cheese
http://www.perfectclones88.com/

Kjøp en kvalitetsreplica, de best koster rundt 1500-2000kr og da får du en klokke som selv ikke en urmaker kan se forskjell på replica og genuine.
Har allerede kjøpt 2 klokker fra den siden der, en billig og en dyr. Begge er helt fantastiske.
Vis hele sitatet...
OT: tok deg på denne, og bestilte en til meg selv. Nå er jeg veldig spent...
hvilke kjøpte du? Tok en Tag Heuer selv.
Sitat av FaLcOn
Men skal det bare være dere 2 helt alene på bursdagen?
Han kan jo ikke ha piknikk med henne vis ikke det kun er de 2
Vis hele sitatet...
Haha, for et dumt innlegg... bare dere 2 helt alene, de er jo 21 år da.. hmm. nei bare, ikke noe, ble bare litt dumt inni mitt hode..

BTW: Enig med de andre her inne, gjør noe overaskende. Noe hun ikke forventer. Kjedelig med de bursdagene hvor du kan se på pakka hva som er inni... Overraskelser er gøyale. (romantiske greier er bra)

go for it.
Trådstarter
Er det ikke dyre klokker til å være faket? Eller er de så "bra" faket? :P Hehe. Carrier, har kjøpt en del av tipset ditt nå. Blir bare oss to. Blir kjempe bra!
Av oster, så kan det være greit å holde seg litt safe. Kjøp Brie, Blå Castello, Gambonzola, lagret Jarslberg, forskjellige typer druer, litt paprika osv.
Til blåskimmel ost (gambonzola, blå castello osv) er det også godt med honning, og til Brie er det godt med f.eks. jordbærsyltetøy (tuller ikke!). Men syltetøy og honning kan bryte litt med vinen.

Når du kjøper brie, så kjøp de som kun er pakket inn i folie - slik at du kan presse litt på utsiden. En Brie bør være litt myk.

Ha god variasjon i kjeks. Kjøp gjerne kjeks tilsatt urter for å skape litt smaksforskjeller.

Lykke til!
Trådstarter
Takker for respons her! Det har blitt mer og mer.

Carrier Return, du er nå offesielt min gudfar Følg med fredag, da kommer en post med resultatet!
Sitat av petray
Takker for respons her! Det har blitt mer og mer.

Carrier Return, du er nå offesielt min gudfar Følg med fredag, da kommer en post med resultatet!
Vis hele sitatet...
hehehehehe

Vi var en gjeng single kompiser som hadde konkurranse i å ta med jenter på helt saiko dater som satt dem helt ut. Dette er barnemat iforhold til noen av de tingene vi gjorde. Og det eneste vi gjorde først var egentlig å snakke litt "tilfeldig" med venninner om hva de drømte om å bli tatt med på osv, og så tok vi med jenter på slike ting - og diskuterte resultat etterpå.

Du får ta kontakt neste gang du vil gjøre no spes...så kan vi ta den et hakk videre

Men det safeste med jenter, og som de digger totalt - er slike romantiske ting som dette. Man kan gjerne ta de med på sprø ting, så lenge det har en romantisk undertone.
Sitat av Carrier Return
hehehehehe

Vi var en gjeng single kompiser som hadde konkurranse i å ta med jenter på helt saiko dater som satt dem helt ut. Dette er barnemat iforhold til noen av de tingene vi gjorde. Og det eneste vi gjorde først var egentlig å snakke litt "tilfeldig" med venninner om hva de drømte om å bli tatt med på osv, og så tok vi med jenter på slike ting - og diskuterte resultat etterpå.

Du får ta kontakt neste gang du vil gjøre no spes...så kan vi ta den et hakk videre

Men det safeste med jenter, og som de digger totalt - er slike romantiske ting som dette. Man kan gjerne ta de med på sprø ting, så lenge det har en romantisk undertone.
Vis hele sitatet...
Jeg skal love deg at du får KP til tusen hvis du lager en post med smarte date ideer. hint hint
Jeg er dypt skuffa over at INGEN har nevnt Copydick ...
Sitat av max hardcore
Full respekt for din tanke!! Jeg også gir min x gave på ca 200,- Vi var sammen for ca 8 år siden å har vært bestiser siden bruddet! dvs at jeg kan prate med hun om alt! Det er faktisk ikke mange som vet om føflekken på kuken min
Vis hele sitatet...
Bare hun og 20000 nerder
Sitat av campod
Jeg skal love deg at du får KP til tusen hvis du lager en post med smarte date ideer. hint hint
Vis hele sitatet...
Den er jeg med på, hadde vært digg. Gjerne kombinert med sjekketriks Hadde aldri trodd det var så mange romantiske nerder her inne
Carrier Return, jeg skal gi deg alle kpene mine for en måned hvis du legger ut endel av de sjekktriksene og datemetodene Har en dame jeg virkelig vil gjøre ett godt inntrykk på ^^
Vil du ha henne tilbake, lag en middag til ho ( ikke spør MEG hvordan! ) og kjøp en dyr flaske champagne. Du må gjerne dekorere huset/soverommet med hjerter/roser
Kjøp et smykke i edelt metall - gull elle noe, hvis hun betyr noe for deg. Hvis du gir faen, ikke vær ekkel! Ta vare på de gode minnene du har og ikke ødelegg det ved tulleting. Jeg regner med at du ikke er ung, slik at det kan gå i dass senere i livet igejn. Ta vare på nuet og gi henne det du tror hun ønsker seg - ikke kødd. I såfall overser du bare dagen.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av Cheese
http://www.perfectclones88.com/

Kjøp en kvalitetsreplica, de best koster rundt 1500-2000kr og da får du en klokke som selv ikke en urmaker kan se forskjell på replica og genuine.
Har allerede kjøpt 2 klokker fra den siden der, en billig og en dyr. Begge er helt fantastiske.
Vis hele sitatet...
Smud, må sjekkes ut. Jeg tror jeg skal kjøpe en louis vuitton-veske til søsteren min!
Takk, kompis!

On Topic:

Ta henne med på mac'ern og spander en burger. Det er mindre pretensiøst og viser at du ikke trenger å kompensere for liten penis/liten hjerne/whatever. Hvis hun liker klisjéer som piknikpakke eller diamantring kommer hun før eller siden å finne seg en rik fjott som er på utkikk etter en trofékone for å kompensere for et ikke-eksisterende sexliv mens han jobbet ræva av seg for å bli rik.
Sist endret av Polar-; 1. mai 2007 kl. 10:02.
Sitat av junkpal
Haha, for et dumt innlegg... bare dere 2 helt alene, de er jo 21 år da.. hmm. nei bare, ikke noe, ble bare litt dumt inni mitt hode..

BTW: Enig med de andre her inne, gjør noe overaskende. Noe hun ikke forventer. Kjedelig med de bursdagene hvor du kan se på pakka hva som er inni... Overraskelser er gøyale. (romantiske greier er bra)

go for it.
Vis hele sitatet...

Jeg tenkte på kanskje andre venner de har jo sikkert mange venner i tilleg til hverandre hverandre

Mamma lager god ost av morsmelk:P:P
Sitat av Polar-
Smud, må sjekkes ut. Jeg tror jeg skal kjøpe en louis vuitton-veske til søsteren min!
Takk, kompis!

On Topic:

Ta henne med på mac'ern og spander en burger. Det er mindre pretensiøst og viser at du ikke trenger å kompensere for liten penis/liten hjerne/whatever. Hvis hun liker klisjéer som piknikpakke eller diamantring kommer hun før eller siden å finne seg en rik fjott som er på utkikk etter en trofékone for å kompensere for et ikke-eksisterende sexliv mens han jobbet ræva av seg for å bli rik.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri kjøpt en diamantring til ei jente, men det å lage en piknikkpakke er enkelt og lite pretensiøst egentlig. Og hvordan er det en klisje? Klisjeen er jo virkelig de lite kreative gutta som kun tar med dama på kino og en burger på mac'ern - og spør "hva vil du gjøre nå'a?". De finnes det jo tonnevis av, de viser at de ikke er villige til å gi ei dame no spesielt og at de kanskje selv er ei nikkedukke - så hvorfor skulle hun da velge akkurat deg?
Og, ved å velge piknikk og ikke en av klisjeene, så oppnår man det viktigste: vin, ost og stearinlys setter en stemning man kan være i en god stund. Gjør at man slapper av og kan snakke sammen. En slik setting får man ikke via en diamantring og heller ikke ved å sitte blant masse andre folk på mac'ern. Det er situasjoner med en satt start og slutt, mens en piknikk er noe man styrer tempoet på selv.

Det er noe som heter "good in kitchen, good in bed", og det betyr at man ikke er spesielt flink i senga hvis man heller ikke viser kreativitet eller lysten til å gjøre noe for andre på andre områder. Tar du med dama på mac'ern, så veit hun omtrent hva hun får i senga også....
Sorry, visste ikke at det skulle komme så mange svar på posten min. Har en Breitling Navytimer liggende hjemme som er helt nydelig, perfekt kopi. Har en Tag Heuer klokke på vei. Kjenner en som har bestillt over 40 klokker fra stedet. Er absolutt den beste replica butikken du får tak i.
Sitat av FaLcOn
Mamma lager god ost av morsmelk:P:P
Vis hele sitatet...
håper virkelig det er kødd
Du er min venn
niigu's Avatar
Om du skal kjøpe vin kan jeg da anbefale "Barbera". Italiensk vin, dyr, men ikke for dyr, en fantastisk smak som blir spesielt godt likt og ikke det helt dagligdagse. Stol på en bransjetraveren. Hehe, lykke til ihvertfall!
kjøp ei flaske sprit. drikk den og bli "sammen" igjen