Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3643
[COLOR=Red]*JEG SPØRR IKKE OM INVITASJON, JEG SØKER INFO*[/COLOR]

Hei
Jeg leser litt om Lockerz og det ser ut som et bra konsept. men er det noen freakere her ute som har prøvd seg på det?
Har dere noe og legge til? For og imot?

Takk for svar
Har vært medlem en stund og det ser faktisk seriøst ut.

Det ganske storet minuset er at man ikke kan "bestille" premier når som helst.. Det skjer omtrent en gang hver 1-3 måneder, og da blir ting ganske fort utsolgt :P
Men vis jeg har nok poeng, velger jeg da ut en "premie" og de sender den til meg?
hvor sender de fra?
Hva kan du "få"?

Litt mange spørsmål:P men takker for svar
Sitat av Egobanken Vis innlegg
Men vis jeg har nok poeng, velger jeg da ut en "premie" og de sender den til meg?
hvor sender de fra?
Hva kan du "få"?

Litt mange spørsmål:P men takker for svar
Vis hele sitatet...
Når du har fått nok poeng, må du vente på en "redemption"/premiedryss som ikke kommer altfor ofte (men det kommer faktisk!)... Hvis du er kjapp rekker du å bestille noe før det blir utsolgt

Vet ikke hvor de holder til

Mye elektronikk, iPod, Mac, Dvd, paypal cash, gavekort på diverse steder
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Når du har fått nok poeng, må du vente på en "redemption"/premiedryss som ikke kommer altfor ofte (men det kommer faktisk!)... Hvis du er kjapp rekker du å bestille noe før det blir utsolgt

Vet ikke hvor de holder til

Mye elektronikk, iPod, Mac, Dvd, paypal cash, gavekort på diverse steder
Vis hele sitatet...
Men er det snakk om å eller betale mindre for "premien"?
Sist endret av MrMrtn; 10. januar 2010 kl. 23:21.
Premien får man.
jeg har en kompis som ga meg en invite til dette her.. men har ikke registert meg enda dog jeg er redd om det kanskje kan være en form for hack ? :/
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Nope, siden er drevet av tidligere grunnlegger av Amazon. Så regner med at det er seriøst, hvordan de skal tjene penger på det, lurer jeg fortsatt på..
Sitat av djxfade Vis innlegg
Nope, siden er drevet av tidligere grunnlegger av Amazon. Så regner med at det er seriøst, hvordan de skal tjene penger på det, lurer jeg fortsatt på..
Vis hele sitatet...
Slik?

10tegn.
Hei, dette har kanskje ikke noe med topic å gjør, men jeg spør likevell. Jeg har fått invtasjon i fra Lockerz, men når jeg klikker på linken som låg ved mailen jeg fikk i frå Lockerz så kommer jeg bare til der det står Sign in.

Det jeg lurer på er: Hvor registrere meg som bruker ?
Sitat av Steffenus Vis innlegg
Hei, dette har kanskje ikke noe med topic å gjør, men jeg spør likevell. Jeg har fått invtasjon i fra Lockerz, men når jeg klikker på linken som låg ved mailen jeg fikk i frå Lockerz så kommer jeg bare til der det står Sign in.

Det jeg lurer på er: Hvor registrere meg som bruker ?
Vis hele sitatet...
Gå inn på http://www.lockerz.com/ trykk på new to lockerz, så paster du invitasjonskoden der
Litt offtopic, men hver gang en av invitasjonene jeg har sendt ut blir akseptert står det fortsatt at jeg har 8 to go. Det står at invitasjonen er akseptert, men jeg får ingen poeng og kommer heller ikke noe nærmere å bli z-list member. Noen som vet hva som kan være galt?
Digital nomade
trippy's Avatar
Samma problem her, har invitert over 20 folk som alle har akseptert, men neida!
Lockerz er fullt av bugs.
Ganske irriterende ja. Får aldri bestilt noe heller.. "FRESH OUT" hele tiden.
står fortsatt at jeg har 0 PTZ nede i høyre hjørne, men har fått en del PTZ...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Var medlem der en kort stund. Jeg gadd i 15min, så fant jeg ut at de aldri/nesten aldri lar deg bestille så mye som en dritt uansett, så jeg gadd ikke mer..
Send mail, det er bugs. Har innvitert rundt 18-19 venner, men det står at jeg bare har invitert 2 og poengene fra vennene har ikke kommet enda.

Kompis fikk sin ipod touch 8gb for en uke siden derfra
Det er seriøst. Har en kompis som fikk headset derifra.
Har selv over 500 PTZ og har råd til en trådløs ekstern hardisk blant annet.
Om man inviterer 20 personer får man også en T-skjorte fra dem gratis. Grå skjorte med logoen dems på.

Har ikke selv greid å få noe, siden de sleipingene startet den siste redemtion klokken 23:00-00:00 norsk tid på nyttårsaften. Sikkert for å ikke få overbelastning på sidene. (De har flere millioner medlemmer)
Og varene blir utsolgt på sekunder/minutter, så skaff deg Firefox-addon som gjør at bestillingsskjemaet allerede er fylt ut når du trykker på "Redeem/kjøp"
Husk at de skal ha 20 PTZ for frakt, noe de ikke sier noe om på siden sin.. Bare en headsup.
De holder til i USA. L.A muligens, uten at jeg skal si det helt sikkert...
Det er fortsatt en Beta-verson, så er noen bugs. Tror det skal komme nye funksjoner til siden etterhvert.
Sist endret av Kenshi; 13. januar 2010 kl. 09:42.
Sitat av audioxbox Vis innlegg
står fortsatt at jeg har 0 PTZ nede i høyre hjørne, men har fått en del PTZ...
Vis hele sitatet...
Det skjedde med meg også, jeg måtte bare lage en ny account så funka det
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Det skjedde med meg også, jeg måtte bare lage en ny account så funka det
Vis hele sitatet...
Husk at de sjekker opp alle som greier å redeeme noe derifra, så om du har 2 accounter får du ikke premien og mister antageligvis PTZ`ene/blir bannet. Flere accounter er nemlig ikke lov.
Sitat av Kenshi Vis innlegg
Husk at de sjekker opp alle som greier å redeeme noe derifra, så om du har 2 accounter får du ikke premien og mister antageligvis PTZ`ene/blir bannet. Flere accounter er nemlig ikke lov.
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg har 2 brukere som jeg har vært logga inn på hjemme, finner de ut av det? Et spørsmål til, kan man lage mange fake e mails og innvitere dem? funker det?
Om du lager fake mails og inviterer deg selv, vil de finne ut av det når/om du får en premie. De sjekker alle som greier å redeeme noe. Og om de ser at du har flere brukere, sender de ikke premien som sagt + at du mest sannsynlig blir fratatt PTZ`ene dine eller bannet fra siden.

Ergo, du blir straffet om du har flere brukere.
Hvordan får jeg egentlig mere ptz? Invitere folk og dailes bare?
Sitat av Kalars Vis innlegg
Hvordan får jeg egentlig mere ptz? Invitere folk og dailes bare?
Vis hele sitatet...
Ja. + 4 PTZ hver dag for å logge inn.
Jeg fikk min z-lister t-skjorte fra Lockerz i går. Den ble sendt med expressmail fra Edison, Nj 08837 USA. Har desverre ikke fått sjangsen til å reedem noe enda. Har rundt 400 poeng, men tror det er liten sjangse for at jeg får brukt de. Jeg ble z-lister ved å lage 20 fake gmail adresser, noe de tydligvis ikke har merket.

Er det noen som vet når neste gavedryss er? Er de til bestemte tider, eller er de tilfeldige?
Sitat av Kenshi Vis innlegg
Om du lager fake mails og inviterer deg selv, vil de finne ut av det når/om du får en premie. De sjekker alle som greier å redeeme noe. Og om de ser at du har flere brukere, sender de ikke premien som sagt + at du mest sannsynlig blir fratatt PTZ`ene dine eller bannet fra siden.

Ergo, du blir straffet om du har flere brukere.
Vis hele sitatet...
Jeg har to brukere registrert, men det er siden den første ikke funka. Det er bare en jeg bruker, den andre har jeg bare vært logget inn på en gang for noen måneder siden. Banner de meg for det?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Jeg har to brukere registrert, men det er siden den første ikke funka. Det er bare en jeg bruker, den andre har jeg bare vært logget inn på en gang for noen måneder siden. Banner de meg for det?
Vis hele sitatet...
Spør dem...
Altså, først fikk jeg en mail fra "Lockerz master" med en invitasjonslenke (ønsket invite for en stund siden), og første gangen jeg går inn så står det at de driver med oppgraderinger. Andre gangen jeg skulle gå inn så var det noe feil med invitasjonskoden. Og den tredje gangen så blir jeg møtt av ei bikkje som sleiker skjermen og en melding om tekniske problemer.

wat
lockerz

I Invited You

That means you can join Lockerz.
For free. Today. Right now. Click on in.


There's a new site called Lockerz that will offer the coolest brands at the lowest prices, exclusive video and music and the hottest games... all in one place. You'll really like LOCKERZ PTZ (or "POINTZ"). PTZ are Lockerz' proprietary loyalty "currency" that you earn whenever you buy, watch, play, share, invite friends, or even just show up on Lockerz. Redeem PTZ for incredible prizes, great products and dream experiences.
Vis hele sitatet...
Sitat av Boogii Vis innlegg
Jeg fikk min z-lister t-skjorte fra Lockerz i går. Den ble sendt med expressmail fra Edison, Nj 08837 USA. Har desverre ikke fått sjangsen til å reedem noe enda. Har rundt 400 poeng, men tror det er liten sjangse for at jeg får brukt de. Jeg ble z-lister ved å lage 20 fake gmail adresser, noe de tydligvis ikke har merket.

Er det noen som vet når neste gavedryss er? Er de til bestemte tider, eller er de tilfeldige?
Vis hele sitatet...
Ikke vær for sikker på at de ikke merker det når du skal redeeme.. lagde du de fra samme IP? Tror neste gang er ganske forskjellig
Er mange bugs. Det var et sånt spill en gang og jeg fikk 20-40ptz (husker ikke helt), men ingenting kom på kontoen min.
Har 57ptz nå.
Sist endret av vidarlo; 14. januar 2010 kl. 17:29.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vil minne om at vi ikkje tillater noko form for referallinks, ei heller invitasjoner. Det gjeld både spørsmål om å bli invitert, og å tilby invites.

Folk som spør etter eller tilbyr invites til lockerz i denne tråden, eller andre plasser på forumet får minst en dags ferie.
Lagde de fra samme ip ja, men rart de ikke merket det på t-skjorta da. Finner vel aldri ut om jeg får til å reedem, da sjangsen for å få det til er nesten lik null!
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Spørsmål: Betaler man frakt på det man evt. "vinner"?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Molykun Vis innlegg
Altså, først fikk jeg en mail fra "Lockerz master" med en invitasjonslenke (ønsket invite for en stund siden), og første gangen jeg går inn så står det at de driver med oppgraderinger. Andre gangen jeg skulle gå inn så var det noe feil med invitasjonskoden. Og den tredje gangen så blir jeg møtt av ei bikkje som sleiker skjermen og en melding om tekniske problemer.

wat
Vis hele sitatet...
Samme problem, jeg regner med det bare er en bug. Ellers ender jeg nok opp med å sende en mail til dem.

Edit: Jeg fikk ny invite. Så det er fiksa for meg.
Det står på 1 siden her at de tar 20 poeng for frakt
Sitat av Boogii Vis innlegg
Jeg fikk min z-lister t-skjorte fra Lockerz i går. Den ble sendt med expressmail fra Edison, Nj 08837 USA. Har desverre ikke fått sjangsen til å reedem noe enda. Har rundt 400 poeng, men tror det er liten sjangse for at jeg får brukt de. Jeg ble z-lister ved å lage 20 fake gmail adresser, noe de tydligvis ikke har merket.

Er det noen som vet når neste gavedryss er? Er de til bestemte tider, eller er de tilfeldige?
Vis hele sitatet...
Fikk noe du mail eller noe om at du var blitt z list member og skulle få t skjorte? Eller bare fikk du den bare plutselig i posten en dag?
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Fikk noe du mail eller noe om at du var blitt z list member og skulle få t skjorte? Eller bare fikk du den bare plutselig i posten en dag?
Vis hele sitatet...
Jeg ble z-lister i november, og da fikk jeg etter en stund en mail om at jeg vill få t-skjorten i januar en gang, ettersom de da fikk inn nye. Nå i Janurar hadde jeg nesten glemt av det, da jeg fikk en mail om at den var blitt sendt.

Ps: Husk å velge størrelse når du blir z-lister
kan noen fortelle mej hva z-lister betyr ?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av magnus3k Vis innlegg
kan noen fortelle mej hva z-lister betyr ?
Vis hele sitatet...
Det står vel strengt tatt på Google, men får gå for denne gang

En Z-lister er en som har invitert 20 venner (som har godkjent).