Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2057
Hei.

Jeg har gitt ut et par låter i det siste, og ønsker veldig gjerne tilbakemelding på min siste låt som heter "Hjertemedisin". Den finner du enten på Spotify eller Urørt

Dette er første låta jeg gjør på norsk, og føler at tekst betyr mer når man skriver på morsmål. Samtidig føles teksten mer "klein", men det kan ha noe med at man føler mer nærhet til det hele. Konstruktive tilbakemeldinger på dette med norsk tekst tas imot med takk, men også tilbakemeldinger på selve musikken

Har tidligere postet denne type innlegg under "Skryteplassen", men ser nå at "Musikk" brukes hyppigere til å lansere egen musikk, så tenker jeg prøver en tråd her inne.

Sist men ikke minst, du må gjerne dele låta om du liker den, det settes enormt pris på. Sharing is caring når det kommer til musikk

Takk for din oppmerksomhet
Liker låta! Du har vært i spillelista mi siden du postet om "It can't rain all the time" tilbake i 2011
Pleier sjeldent å høre på norsk musikk, men dette likte jeg faktisk. Digga instrumentalen spesielt fra rundt 2:10 og utover. Veldig bra gjennomført sang, eneste kritikk er at den er på norsk, men dette er min mening til all norsk musikk. Kult å se at noen på forumet lager slik musikk, hadde aldri forventa det.

Hadde satt stor pris på hvis du kunne sjekket ut min sang også: https://soundcloud.com/jarba1/album-gitar/s-t5Dz84aENOh
Trådstarter
Sitat av Rayes Vis innlegg
Liker låta! Du har vært i spillelista mi siden du postet om "It can't rain all the time" tilbake i 2011
Vis hele sitatet...
Nice! morsomt at det er flere enn meg igjen her inne

Sitat av LuseMannen Vis innlegg
Pleier sjeldent å høre på norsk musikk, men dette likte jeg faktisk. Digga instrumentalen spesielt fra rundt 2:10 og utover. Veldig bra gjennomført sang, eneste kritikk er at den er på norsk, men dette er min mening til all norsk musikk. Kult å se at noen på forumet lager slik musikk, hadde aldri forventa det.

Hadde satt stor pris på hvis du kunne sjekket ut min sang også: https://soundcloud.com/jarba1/album-gitar/s-t5Dz84aENOh
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding Det med norsk tror jeg selv jeg kommer til å bruke lang tid på å venne meg til, men det skal sies at teksten kom fort når jeg først bestemte meg for å prøve på norsk. Satser på flere forsøk, og låta "Lys" er vel egentlig låt nr. 2 på norsk, selv om det ikke er mye tekst å skryte av

Tok også en lytt på soundclouden din, og dette var behagelig å spennende å lytte til. Det minner meg om det halve året jeg holdt ut musikkteknologistudier på ntnu. Der var det mye denne type utforsking med lyd