Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1257
Hei Er det noen her som har hatt benzo abstinenser i over 1 år & blitt bra igjen?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg ikke husker feil så mener jeg Dr Asthon skrev at pasientene hennes i snitt brukte 18 måneder før de var abstinensfrie.

På benzobuddies har jeg sett folk erklære seg abstinensfrie etter alt fra et par måneder til flere år. Lengste jeg så var en som sleit i ti år, men vedkommende hadde brukt benzo i 40 år eller noe i den duren.
Sitat av vanskelig&slutt Vis innlegg
Hei Er det noen her som har hatt benzo abstinenser i over 1 år & blitt bra igjen?
Vis hele sitatet...
Hvilke Benzoer har du brukt, hva slags doser og hvor lenge?
Sist endret av krystallkongen; 13. april 2021 kl. 21:36.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Daglig bruk av 5-10 mg vival i ett til to år. Vil det føre til lignende tilstander som nevnt over her?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk av cold turkey etter 10mg/1 år uten problemer. Men sånt er alltid individuelt, men spesielt vanskelig burde det ikke være.
Siden du har vært på så lenge ville jeg anbefalt og redusere med 2,5mg hver andre eller tredje uke. Kjenn på det og ikke stress med det.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk 0,5 mg rivotril av legen i 8 år, trappet ned til det halve hver andre uke i 3 måneder. Gikk 1 år og 4 måneder før jeg var helt i vater, dette tilbake i 2016, rører aldri benzo etter dette.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært av siden 2014 (med noen sprekker her og der), men mistenker plager ennå.
Blir nå iallefall helt fin hver gang jeg sprekker.

Jeg var av dem som fint kunne spise 10-100 rivotril/xanor daglig.
Hadde resept, men måtte såklart spe på kreftig.