Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3914
Ny i gamet, har hørt at Nordnet er dyrt i forhold til andre? Finnes det bedre alternativer for noobs?
Om du ikke har gjort det allerede gå inn og endre kontoen din til Mini. Da betaler du bare 29 i Norden og 49 kr pr kjøp utenfor. Men kan maks kjøpe for 52 667 NOK per handel

Eventuelt har de også student konto også om du er der
Sist endret av Oddiii; 14. mars 2021 kl. 06:42.
Jeg bruker saxotrader.com, mye bedre kurtasje. Har også tilgang til flere markeder, blant annet Shanghai og Hong Kong børsene.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Jeg bruker saxotrader.com, mye bedre kurtasje. Har også tilgang til flere markeder, blant annet Shanghai og Hong Kong børsene.
Vis hele sitatet...
Intressant hvordan er kundeservicen der og hvordan funker det med skat? Er de flinke med og melde inn?
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Intressant hvordan er kundeservicen der og hvordan funker det med skat? Er de flinke med og melde inn?
Vis hele sitatet...
Det er vel til syvende og sist ditt eget ansvar og rapportere kapitalgevinst til myndighetene. Kundeservicen er fin, har ikke brukt den så mye men de få gangene jeg har trengt det så har de hjulpet effektivt og greit.
Hmm tørr ikke å gjør noe før AMC gir seg men skal jeg satse noe mer så skal jeg ha det i bakhodet Takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som har erfaring med aksjeanalyseselskap som f. eks investtech? Har hatt prøveperiode der, men finnes det flere norske?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Noen her som har erfaring med aksjeanalyseselskap som f. eks investtech? Har hatt prøveperiode der, men finnes det flere norske?
Vis hele sitatet...
De fleste meglerhusene bruker egne analyser og har egne analytikere, Vet at mange bruker https://public.ortex.com/ for US aksjer iallefall
Jeg bruker nordnet og forholder meg bare til norske aksjer da jeg er ganske fersk enda hehe.