Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 847
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla, har et jævla stort problem med så si hver gang jeg tar meg en j alene så blir jeg så sykt kvalm i starten jeg kan høre hjerte mitt dunke sikkelig jeg kaldsvetter jeg klarer nesten ikke og snakke dette har begynt og hende seg veldig nylig dette har aldri brukt og hende før har noen nå tips til hvorfor dette kan sje? Blir litt lei av og må legge meg nede 15-20 min for og fortsette med dagen min
Bruk mindre shit I jointen.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Bruk mindre shit I jointen.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker somregel 0,3-0,2. røyka fast daglig før kutta bruken i 1 måndes tid også kom jeg tilbake og tar meg en j iblant så sjer dette. Prøvd å bruke mindre i jointen men blir bare kvalm imens jeg sitter og røyker. Men nå da jeg begynner og tenke så kan det være tobakken også jeg bruker nikotin fast [Snus] røyker sigg iblant men kan tobakken være årsaken tru?
Kan ikke huske at dette har hendt seg da jeg røyker ute av bong eller pipe
Altså troller du? «Bruk mindre i j’en» (røyka daglig så tok jeg pause nå skjer dette) (kan være tobakken fordi det skjer kun med tobakk), du har jo alt helt soleklart foran deg...
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Altså troller du? «Bruk mindre i j’en» (røyka daglig så tok jeg pause nå skjer dette) (kan være tobakken fordi det skjer kun med tobakk), du har jo alt helt soleklart foran deg...
Vis hele sitatet...
Takk. lol kinda kleint
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Takk. lol kinda kleint
Vis hele sitatet...
Røyker du tobakk/sigg til vanlig? Høres ut som nikotinsjokk.
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Takk. lol kinda kleint
Vis hele sitatet...
Altså problemet ligger jo faktisk i at du går rett på de samme dosene du hadde med toleransen, siden du har hatt en lang pause og ikke har toleranse lenger så blir samme mengde for mye.
Er det ikke du som har hatt psykose(r)? Isåfall tåler du mest sannsynlig ikke hasj og rusmidler som før lenger og burde ikke fortsette å røyke når kroppen sier fra at det ikke er bra for deg. Det kan utløse nye psykoser og i værste fall ikke komme ut av dem igjen...
Hvis det ikke er tobakken kan det være angst.

Pass på at du ikke røyker for mye, merker du noe negativt anbefaler jeg deg å legge røyken på hylla en stund. Hadde vært dumt å få tilbakefall psykisk nå, da må du bo der du er lengre.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor røyke om du blir dårlig.. Hvorfor prøve å fortsette
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Røyker du tobakk/sigg til vanlig? Høres ut som nikotinsjokk.
Vis hele sitatet...
Jeg snuser til vanlig
Anonym bruker
"Arg Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har røyka for mye.
Jeg røyker ca 0,05 på bongen, og blir balle stein i flere timer når det er lenge siden sist.