Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7178
Noen som vet om pris har noe å si? Ser jeg kan kjøpe 3 for 77 på mytrendyphone. Jo flere du kjøper jo billigere.. litt rart egentlig.

Men er det sånn søppel som blir ødelagt med en gang? Bør jeg kjøpe noe for 130 minst?
Ikke kjøp de som er plast ihvertfall. Kjøp herda glass så slipper du at den riper opp i lomma. Det koster litt ekstra men det funker. Også er det billigere å skifte beskyttere til 2-300 kr heller en hele skjermen.
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Ikke kjøp de som er plast ihvertfall. Kjøp herda glass så slipper du at den riper opp i lomma. Det koster litt ekstra men det funker. Også er det billigere å skifte beskyttere til 2-300 kr heller en hele skjermen.
Vis hele sitatet...
Er glass jeg tenker på ja. Men bør jeg opp litt i pris? Ser jeg kan få kjøpt 3 for 77,- altså, billigere enn å kjøpe 1. På Mytrendyphone. Når noe er så billig tenker jeg noen ganger at det er kvantitetsvare som bare blir ødelagt med en gang..
Jeg har kjøpt fra ebay maaange ganger, og det til dobbelt så billigere enn den prisen du nevner. Har aldri hatt noe problem jeg
Hater disse, ødelegger hele fintfølelsen ift. å ta direkte på glasset. Lommebok-deksel i ekte skinn sparer deg for både spenn og knuste skjermer på sikt.
Jeg kjøper de fra ebay fem ganger på billig som hos Elkjøp og Power. Det er samme produktet og like god kvalitet!
Kjøp til hele telefonen så slipper du å bytte
LifeProof til iPhone funker ekstremt bra!
Får jo jævla dyr frakt med eBay?! Går det bra med tollen og greier nå?
Er det egentlig noen som har erfaring med Mytrendyphone?
Alle skjermbeskytterene mine er of har alltid vært fra Wish, som er enda billigere. De fungerer greit, kanhende de riper seg mer opp eller knuser litt lettere i kantene, men for meg er det greit så lenge det kun er kosmetisk.
Sist endret av Mekkern; 3. oktober 2020 kl. 19:32.
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Alle skjermbeskytterene mine er of har alltid vært fra Wish, som er enda billigere. De fungerer greit, kanhende de riper seg mer opp eller knuser litt lettere i kantene, men for meg er det greit så lenge det kun er kosmetisk.
Vis hele sitatet...
Greia er at jeg har kjøpt på Power for over 1 år siden. Bare plutselig var det sprekker og nå er de flere. Jeg lager en irriterende lyd når jeg bruker den. Jeg må ha glatt skjerm for å unngå det, for den lyden er avhengighetsskapende
Cdon har til 60 kr, gratis frakt.. men jeg blir alltid skeptisk når det er så billig. Er det sånn dritt som bare sprekker med en gang tro? eller er det samme kvalitet som om du skulle kjøpt til 300? Det er siikkert forskjellig kvalitet på de glassene selv om de ser like ut.
Nei, mytrendyphone har grei kvalitet. Bare power og elkjøp som har 80% inntjening når de selger de til over 200 spenn. Helt safe. Kjøp gjerne 3, så har du ny når den blir slitt/ødelagt.
Sitat av Putin420 Vis innlegg
Nei, mytrendyphone har grei kvalitet. Bare power og elkjøp som har 80% inntjening når de selger de til over 200 spenn. Helt safe. Kjøp gjerne 3, så har du ny når den blir slitt/ødelagt.
Vis hele sitatet...
De var lure. Det ble 77,- pr stk! Ikke 87 som hvis du kjøper 1.

CDON har til 59,- da..

For et skille. Du får 59 og på Power 399 osv
Jeg ser på CDON en heldekkende en, men dekker den så mye at den kan komme i veien for dekselet bak? Koster 101. Er en annen til 59,- uten frakt og en til 79,- som er slik at sidemannen ikke kan se
Har funnet ett, det er heldekkende. Men mener å ha hørt at dette kan kræsje med dekselet? Mulig en på Power sa det...for sist kjøpte jeg der og ha la det på, men for det første la han glasset litt skeivt så det sitter ikke HELT der det skal, for det andre blir sprekkene større og større og jeg får mulighet til å lage den lyden. Det sliter meg ut, men elske lyden...må derfor ha en glatt skjerm så dette ikke blir mulig.

Eneste jeg trenger å vite nå er om glasset kan kræsje med dekslet? Men da er jo alt rimelig teit laga