Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 484
kom nettopp til å tenke på den forferdelige opplevelsen jeg hadde med Lsa før for snart ett år siden.

jeg lå å vrei meg i flere timer midt på natta i ubehag og trodde at jeg var blitt en rusmisbruker. lå i flere timer å bare tenkte nå har jeg blitt en rusmisbruker.

jeg kom først til å tenke på denne hendelsen å har ikke innsett før nå at jeg var midt i en mild-badtrip og i en "toughtloop"

når jeg tenker på dette når blir jeg ganske lei meg og føler jeg fucket opp som ikke innså at jeg var i en tanke loop når dette skjedde.

jeg sa til meg selv at jeg aldri skulle gjøre det igjen pga. magesmertene og oppkaste, men nå føler jeg at jeg bare må gjøre det igjen fordi jeg fucket opp.


kan dere komme med noen tips?

burde jeg gjøre det igjen?

skal jeg bare akseptere at det ikke gikk helt som jeg ville?


""vil jo også mene at dette var en grei trip også ettersom den fikk meg til å innse at jeg ikke måtte ruse meg for ofte""
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skriver ikke hvor mye du tok engang, hvordan skal vi komme med tips? Du liker ikke psykedelika, helt normalt.
Det er normalt å kaste opp på LSA.
Virker som du har ett veldig fokus på rusmisbrukere, tror du de er mindreverdt?

Hvordan skal noen andre enn deg selv vite om du skal gjøre det igjen?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen av triksene mot tankeloops er relativt enkle å gjennomføre, såfremt man kommer i gang. Bytt rom, gå ut på verandaen, bytt sang, tygg et pepperkorn, se deg i speilet, sett på noe annet på tv osv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skriver ikke hvor mye du tok engang, hvordan skal vi komme med tips? Du liker ikke psykedelika, helt normalt.
Det er normalt å kaste opp på LSA.
Virker som du har ett veldig fokus på rusmisbrukere, tror du de er mindreverdt?

Hvordan skal noen andre enn deg selv vite om du skal gjøre det igjen?
Vis hele sitatet...
har tror ikke at de er mindre verdt, slår ofte an en prat med flere av de. de er ofte de hyggeligste men at jeg tror at jeg har blitt rusmissbruker på psykedelika har vel ikke noe med at man syntes dem er mindre verdt?

ble bare litt deppa når jeg begynte å tenke på det.