Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2440
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en bekjent som har snyltet mye på meg før, da jeg er litt i det gavemilde hjørnet når det kommer til å dele på cannabisen min når jeg har besøk.

Nå har det seg slik at jeg er tom, og bekjent sitter på 20g h*n ikke vil dele noe av med meg. Jeg vet at når h*n blir tom vil h*n komme til meg for å "låne" et gram eller to.

Da jeg ikke har tilgang på noen ekte vare tenkte jeg å ta en liten practial joke på denne bekjente, slik at h*n tror jeg har noe, men egentlig bare en bløff, eller kan man kalle det bøff?

Kan gjerne ha noe som ligner på en 2'er i nærheten av, uten at h*n kan ta fingrene sine på det, slik at h*n blir fristet, uten at jeg vil røyke selv (for man deler jo alltid når man røyker sammen med venner).

TLDR:
Noen kreative forslag til å få noe til å ligne på 2g brunt?
må du introdusere en "practical joke" ved å forsvare det moralsk?
Sist endret av Bothrops; 29. september 2020 kl. 07:22.
Kan sikkert få gjort mye med bakesnus, hundebæsj, jord, leire, plastelina eller en mix av noen av de.
Men istedenfor å være så dust mot denne bekjente, hvorfor ikke bare være ærlig å ta det opp med personen?

"Hey, jeg er tom og lurte på om jeg kunne låne litt av deg fordi du alltid låner av meg når du er tom" Eller noe i den dur.
I fremtiden eventuelt så kan du jo bare nekte å dele eller låne noe til personen.
Practical joke?
Gi han 2 brune fargestifter eller brune sukkerbiter, du hadde blitt legende da. Hvor gamle er dere? Ikke at man skal la seg utnytte, men er det ikke et alternativ å si det som det er. Om han fortsetter på samme måte får du heller være mindre gavmild tilbake. Selv om det føles kjipt at han ikke returnerer tjenesten er det opp til deg selv om du velger å være i overkant gavmild. Det forsvarer ikke å plutselig være rasshøl. Er det noen spesiell grunn for å velge den teiteste løsningen? Eller var dette final solution?
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må gjøre som jeg gjorde back in the days når jeg røyka. Hadde samme kompis som du. Til slutt sa jeg, enten så hjelper du meg når jeg er tom, eller så kan du glemme å få noe som helst av meg, ikke så lite som et trekk en gang.

Plutselig var han gavmild...
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes bestandig enn sånn type "plss plsss, få krite 0.1 for ett trekk". Lmao. Husket vi fiksa jord til bøttetrekke hans, stakkars jævel.
Anonym bruker
"Forbannet Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel helt vanlig å dele hasjen sin når man har besøk og man har tenkt til å røyke selv??? Aldri vært borte i noen som ikke deler når jeg er på besøk og har aldri tenkt at jeg ikke skal røyke fordi jeg ikke vil dele når jeg har besøk. Er det noen som er så gjerrig?

Det som jeg reagerer på her er at han aldri gir deg når du trenger når det er han som har masse og du som er tom! Det er fucka! Og jeg hadde bare sagt det rett ut hva faen du får alltid av meg drit i å vær så gjerrig å gi meg en toer a!

Det sagt så vil jeg gi deg litt livsvisdom og det er at aldri regn folk du bare røyker med som kompiser. Det er ofte bare pga røykinga de er venn med deg og hvis du slutter å røyke en dag vil du se de fordufte og finne nye å snylte på. Han der høres hvertfall ikke ut som ekte kompis ikke fordi han røyker av deg men fordi han ikke lar deg røyk av han så det går opp i opp.
I gamledager, når noen solgte meg puck, pleide jeg å ta vare på den verdiløse bønna. Så, noen måneder seinere, ville kanskje selgeren trenge ei bønne av meg, og ringen var sluttet.
Anonym bruker
"Fregnete Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tar kanel blander det med vann så har du en brun klump så tar du sitronsyre de som er på glass flaske å heller et par dråper på, da ser det ut og lukter som hasj. Sitronsyre må være den som er grønn glass flaske får det er kun den som lukter likt som hasj.
Takk for råd alle sammen. Mange fine innlegg. Jeg skal ta det opp med denne personen, og være ærlig om at h*n snylter for mye på meg. Skal samtidig legge nok unna neste gang til at jeg har nok for meg selv!

Setter pris på tips folkens. Særlig takk til @Flaffersen.
Tok kjøreturen til Oslo og gladeste Grønland i beste covid-19-ånd og betalte 2 lapper for en tier med playdoh og halm for noen måneder siden. (Jeg snudde riktignok og fant negeren igjen men en liten fugl hvisket meg i øret og gjorde meg oppmerksom på de andre 50 negerne i nabolaget...takket for playdoh’en og ruslet videre..)
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo masse brunt ute nå løp å kjøp
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eXplode Vis innlegg
Tok kjøreturen til Oslo og gladeste Grønland i beste covid-19-ånd og betalte 2 lapper for en tier med playdoh og halm for noen måneder siden. (Jeg snudde riktignok og fant negeren igjen men en liten fugl hvisket meg i øret og gjorde meg oppmerksom på de andre 50 negerne i nabolaget...takket for playdoh’en og ruslet videre..)
Vis hele sitatet...
trenger du å kalle de for "negere" ?