Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2082
Hei, litt teit spørsmål, men er det ikke en ganske god idee å spise litt når en ikke kan røyke?
Av en eller annen merkelig grunn har jeg flere fine klumper med brunt.
Klem fra Betty
Går an det ja, bare sørg for at thc-en har bundet seg til noe fett, f.eks. Margarin.
Det er det! Må riktignok varmebehandles først.

Fant en tråd fra tidligere med et par gode oppskrifter.
Denne er opprettet av deg

Ikke spis for mye
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Kommer vel an på hvorfor du ikke kan røyke?
Når man spiser edibles så gjelder vell begrepet "less is more". Kos deg
Er fra daglig edibles stadiet til hver tredje dag sånn ca nå, dosering er litt tricky da du kan ha samme type men få annerledes effekt fra gang til gang, selv med ikke altfor store doseringsforskjeller (pga hvor lenge du varmer det feks). For to mnd siden kunne jeg spise 2.4 g i løpet av halvannen time og få en fin og behagelig rus. Spiste 0.58 g i går og jeg blir så udugelig stein, snøvler, øyelokka føles 20 ganger tyngre enn normalt, og med mer. Less is more er nesten et kriterie da den psykedeliske effekten den har kan bli veldig overveldende, spesielt når en ikke gjør det ofte (eller har en sweet hasj som kan sende deg langt på tur). Gøy er det, og du kan alltid fylle på. Finner det dessuten meget passende å sitte i sofaen å kjenne rusen komme sigende uten noe noia for at noen skal hverken lukte eller se jeg bedriver med, klager heller ikke på hvor bakfjern jeg blir Sies at du skal dosere halvparten av det du ville røkt, men det er forskjellig fra individ til individ og på typen du bruker så klart. Noen er bedre å spise, noen er bedre å blåse.
Sist endret av TheBean; 22. april 2018 kl. 15:59.
Hei folkens.
Det gikk aldeles ikke bra med hasj spising. Jeg tok nok alt for mye, mer en ett gram. Etter en time eller så ble jeg veldig glad og fnisete, klarte ikke å lese spørsmålene når vi spillet kunskaps spill. Så ble rusen så voldsom at jeg bare måtte legge meg. Det var et utrolig dårlig stunt som ikke kommer til å bli gjentatt.
De andre visste jo ikke hva Betty hadde funnet på, kanskje det hadde fungert bedre om de visste.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Hei folkens.
Det gikk aldeles ikke bra med hasj spising. Jeg tok nok alt for mye, mer en ett gram. Etter en time eller så ble jeg veldig glad og fnisete, klarte ikke å lese spørsmålene når vi spillet kunskaps spill. Så ble rusen så voldsom at jeg bare måtte legge meg. Det var et utrolig dårlig stunt som ikke kommer til å bli gjentatt.
De andre visste jo ikke hva Betty hadde funnet på, kanskje det hadde fungert bedre om de visste.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Det er en digg opplevelse når du doserer riktig, men du tok jo alt for alt for mye! Jeg har opplevd å bli alt for stein etter inntak av en dose på under 0,1g - da i kombinasjon med et par små trekk rundt peaken. Etter det har jeg ikke turt å prøve igjen, for jeg antok at jeg var trygg med så små doser. Men de gangene dosene har passa perfekt har edible-effekten vært den beste rusen jeg har opplevd. Ekstremt avslappende, med et psykedelisk preg.
Edibles er kun for å sitte og chille hjemme på sofaen for min del. Altfor uforutsigbart til å ta i sosiale sammenhenger. En gang klarte jeg ikke stå opp fra senga etter å ha konsumert en klump før jeg la meg.
Takk, for det, om det blir spist igjen blir det bitte litt, ikke over ett gram.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Takk, for det, om det blir spist igjen blir det bitte litt, ikke over ett gram.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Nei ett helt gram hørtes litt vel mye ut, om ikke hasjen du hadde funnet fram var svakere enn svakest. Folk flest bruker vel å dosere alt fra 0.05-0.2 ish, og blir som regel behagelig fjerne av det, om ikke for fjerne... Men da har du erfaring til neste gang, håper den blir bedre og ikke for meget. Det er ganske slitsomt og tungt og overspise seg på hasj, dessverre
Sist endret av TheBean; 29. april 2018 kl. 23:36.