Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3785
Hei, freaks.

Jeg vet at det er mange andre på dette forumet med et relativt høyt forbruk av rusmidler og som vi alle vet kan dette tære på lommeboka ganske kjapt. Ihvertfall i kombinasjon med arbeidsledighet, noe som legger grunnlag for denne tråden. Mitt spørsmål er enkelt og greit; hvordan opprettholder du et rusmisbruk med lav inntekt? Selger du samtidig som du bruker? Bygger opp gjeld? Stjeler? Hjemmebrent på kjøkkenbenken? Lever på arv?

Vet dette vil avhenge av størrelse og frekvensen på doseringer, men hva vil dere tro er den mest kostnadseffektive rusen? Den minst økonomisk belastenden rusavhengigheten med andre ord.

Gi også gjerne en indikasjon på hvor omfattende ditt/omtalt misbruk er så det vil være mulig å sammenligne med andre. Trenger ikke være en bestemt mengde konsumert pr. måned, men et estimat vil være til hjelp.

Takk for svar.
- Benkesliter
Sist endret av Benkesliter; 28. februar 2018 kl. 14:13.
Denne karen klarer seg på 10k i måneden og da er det også penger til sigarer og sushi. Ser ut som han kjører ganske hardt og slurver med tannpussen.

http://p3.no/leo/sproytenarkoman-1/
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg drikker 2x6pack med hansa premium 98% av dagene.
Det kommer på tilsammen ca 12k i månden og jeg har 6k per 14dag. i itillegg kommer husleie, strøm, nett og mat. Jeg har klart meg med og filppe ting på finn, Kjøper billig selger dyrt, ligger på ca 4-6 k per månden. i fortjeneste, De fleste andre i mitt nærområde stjeler eller gjør innbrud.
Anonym bruker
"Vred Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha Lyspære, ler litt av den linken der. Han sier det lengste han har vært våken i strekk er 3 uker. Den offisielle erdensrekorden er 11 dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha Lyspære, ler litt av den linken der. Han sier det lengste han har vært våken i strekk er 3 uker. Den offisielle erdensrekorden er 11 dager
Vis hele sitatet...
Det kan så være, men tror du virkelig folk som er på speedkjøret i ukesvis er innteresert i å komme på trykk?

Kjenner selv folk som har tulla rundt over 14 dager, såvidt med psyken i behold but still.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Det kan så være, men tror du virkelig folk som er på speedkjøret i ukesvis er innteresert i å komme på trykk?

Kjenner selv folk som har tulla rundt over 14 dager, såvidt med psyken i behold but still.
Vis hele sitatet...
Spesifiseres også at rekorden på 11 dager er uten noen form for stimulanter.

Randy Gardner (born August 7, 1949) is the holder of the scientifically documented record for the longest a human has intentionally gone without sleep not using stimulants of any kind.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Lyra; 28. februar 2018 kl. 16:26.
Anonym bruker
"Selvforsynt Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finansierte speedbruken gjennom lånekassen stort sett.
Hadde et ekstremt lite behov for mat, så det gikk fint.
Kjøpte gjerne litt mer enn jeg trengte og solgte dyrere til bekjente når det var tomt i byen.

I denne perioden var jeg så og si alltid på farta, men var aldri våken mer enn 5 døgn.
Etter 5 døgn var jeg så redd at jeg ikke turte legge meg, så kastet innpå store mengder xanor og quetiapin før jeg kollapset der jeg var.
Tja, jeg har ikke veldig imponerende inntekt, har ca 15k utbetalt pr mnd. Samboeren min og jeg pleier å spleise på en plate med røyk ca 2-3 ganger i året. Vi røyker i snitt 2-3 joints om dagen, med ca 0,5 i hver. Ellers blir det vel litt speed og psykedelika når vi kommer over det.

Det er sånn sett ikke noe kjempe problem å finansiere, men nå er vi ikke avhengige i den forstand at alvorlig kriminalitet er ett alternativ Det blir litt dårlig stemning de første dagene uten rev, men så blir det bra etter noen dager
Anonym bruker
"Rede Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mener speed er det billigste knarket for mest potent rus. Men fraråder deg på det sterkeste å begynne med det. Begynn å jobb, å bruk penger du har tilovers hvis du absolutt skal ruse deg.
Er på Jamaica. En halvkilo med pot koster 800 nok. Kjøper du mindre kan du røyke hele dagen for under ti kroner. Mat er også billig.
Min goto metode har alltid vært å kjøpe litt ekstra når jeg har penger også selge smått. Ofte så er bruket mitt finansiert av profitten av dette. Er i jobb nå så har blitt mindre av dette nå, men fra tid til annen når det dukker opp en bra deal kjøper jeg og koser meg med det som blir til overs når jeg er på null.
solgte endel for en god stund siden, men jeg har fulltidsjobb så fant ut at det var rimelig unødvendig å ta den risken
Mottar selv ca. 17.000,- etter skatt (ung uføretrygd) i måneden, og benytter i all hovedsak kodein, tramadol, valium, rivotril og imovane.
Nå skal det sies at jeg kun handler via det mørke nettet, og der er det Rivotril som er mest gunstig mtp. Pris, etterfulgt av Valium og Tramadol. Det dyreste er Kodein, hvor prisen er ca. 30,- per pille på 15 mg. Også Oxycontin og Dolcontin er svært dyrt (1000,- for 5 tabletter).

For meg handler det hele om å spare og å begrense utgiftene på bla. Strøm og Mat, noe som betyr at det er ca. 2 uker i måneden hvor jeg er uten noe som helst og ca. 2 uker der jeg i det siste vanligvis har hatt Kodein i hus.
Sist endret av Who?; 1. mars 2018 kl. 10:33.
Anonym bruker
"Klar Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg forsøker etter beste evne å spe på inntekten med ulike flipper. Her jeg bor er det en massiv pille- og amfetaminkultur, som igjen driver cannabis-prisen til himmels. Dette sammen med høye gatepriser, gjør det mulig å tjene en slant i nødens stund. Selv kjører jeg kun alkohol (øl, vin) og cannabis (fortrinnsvis hasj av prismessige årsaker).

Nå ser det ut til at jeg går over på uføretrygd, forhåpentligvis ung ufør, og da blir inntekten min faktisk noe bedre. Det jeg derimot håper på er at etterbetalingen skal gi nok overskudd til at jeg kan investere i et groskap, og sånn sett snu cannabisbruken fra "jakt hver dag" til en pengemaskin som står på soverommet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha Lyspære, ler litt av den linken der. Han sier det lengste han har vært våken i strekk er 3 uker. Den offisielle erdensrekorden er 11 dager
Vis hele sitatet...
ikke flir av andre, lillebroren te en kompis av mæ. han e namsosing. speedn e som et kjerlighetsforhold for guten. og akkurat no veit ikke engang familien hans kor han e
Anonym bruker
"Ekstravagant Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av en eller annen grunn klarer folk flest så vidt det å break even når de tar inn, og ender opp med å krite å kuke til. Drit i å lån bort til folk, og bare for det går bra akkurat da, så husk at plutselig får du ikke flippa noe på en uke og to, så tenk langsiktig og ha tålmodighet. IKKE ha mer en SMÅ kvantum hjemme. Kjøp deg en vakuumpakker og gjem det ute.. og faen ikke begynn med kompispriser, slik blir det sjalusi av. Skal du involvere andre, så er det ofte at gode kompiser hjelper til, disse må du selvsagt belønne.



Enkelt og greit;

kjøper du en hekto med god speed, og selger små kvantum over lengre tid, så sitter du igjen med minimum 70-75g gratis om du ikke rører det selv.

Kjøper du en/noen hekto med hasj så har du mellom 80-140kr fortjeneste per gram. Selger du det sakte så bør du i de fleste tilfeller kunne kjøpe ny plate før du har solgt halvparten.

Drit i piller, det drittet er det ikke penger i før du snakker veldig, veldig, veldig store kvantum- bruk heller profitten fra det andre på piller, eller andre stoff du vil ha til eget bruk. De sikreste og garanterte pengene er hasj og amfetamin med mindre du har kjennskap til veldig mange folk.

Nå selger ikke jeg da, men jeg kan ikke huske at jeg har brukt ei krone på rusmidler, på veldig mange år. Utenom kokain da, da ryker det fort 5000kr. Har rusa meg gratis i alle år... men husk, hvis det er en syklubb som faen aldri gir seg, så er det det jævla rusmiljøet... så hvis du vil kjøre safe, så bør du virkelig tenke på hvem som finner det ut. Speedfreaks sitter gjerne 5-10 stykker og svetter på hverandre, diskuterer og er generelt lauskjefta. Ensomme stonere er... vell, ensomme? Slike folk er et trygt salg. Speeden er det greit om noen andre kan levere for deg, hvis ikke, så dikt opp en eller annen person du må hente det hos, gjerne spør etter pengene på forhånd så er det enda mer troverdig