Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 708
Har en ekstra 3tb hdd som har ligget og støvet ned i tilfelle jeg går tom for plass på min "main hdd" som er på 1tb, nå har den tiden kommet, men jeg har ikke plass til å koble til begge samtidig. Er det noen store svakheter ved å bruke sånn USB to Sata adapter? Burde jeg skaffe meg et nytt motherboard med flere sata-porter?
Hvis du bare har 1 SATA port på hovedkortet ditt, så tror jeg jesus sine disipler snart kommer å henter den. Når tid er den i fra, 1995?

Det finnes PCI[-E] kort som gir deg flere SATA porter. Og ja, USB til SATA fungerer forsåvidt greit.
Sist endret av 0xFF; 14. november 2017 kl. 18:24.
Overfør all data på den gamle til den nye?
Trådstarter
37 8
Eller har 2, men den andre er til SSD'n hvor Windows er installert så den tør jeg ikke helt å røre. Å overføre all data på den gamle til den nye er noe jeg kunne tenkt meg, men vil ikke dette fucke opp filplasseringer og sånt angående prosjekter i Photoshop og spill?