Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 799
Hei, satt å så på en stram da jeg plutselig mistet nettet, etter å ha restartet pcn og prøvd alle de andre vanlige løsningene prøvde jeg og stiller pcn tilbake med systemgjennopprettning. Men får fortsatt ikke noe nett. Ser også at kortet har forsvunnet fra mine nettverkstilkobling. Noen som vet hva som kan ha skjedd?
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Last ned og installer drivere til nettverkskortet ditt. Ikke vanskeligere.
Trådstarter
Det er ett msi z77 hovedkort med innebygd atheros trådløskort.

Har allerede prøvd med nyere og eldre drivere
Sist endret av COokiez; 22. juni 2015 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Finnet du kortet i enhetsbehandling?
Trådstarter
Nei, det kommer ikke opp under nettverkskort. Men det har dukket opp 4 uidentifiserte Bluetooth enheter i listen

PÅ mystisk vis startet kortet å fungere igjen, har ikke funnet grunnen til at det stoppet, eller for at det startet igjen :P
Sist endret av COokiez; 22. juni 2015 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.