Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 785
Hei. Har en Gear S som fungerer helt topp. Kan ringe, sende sms og alt fungerer som det skal. Utenom at jeg får ikke inn samtaler, som er irriterende når telefonen ligger i ett annet rom. Jeg klarer å motta sms og får da selvsagt en sms fra telenor om at jeg har ubesvart anrop uten å ha fått det på klokken.
Har dere noen tips?
Har du eget sim i klokken eller bare forbindelse via bluetooth?
Jeg bruker blåtann. Hva tenkte du på?
Er sikkert lurt å ha sim i klokka for å motta samtaler! Er ikke helt inne på dette med smartklokker men det er sikkert litt av problemet!
Sist endret av SilentKick; 27. desember 2014 kl. 01:46.
Samme problemet når mobilen er i nærheten?

Kan være at du er akkurat utenfor rekkevidden f.eks
Sist endret av Blackkoz; 27. desember 2014 kl. 02:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tenkte det samme. Men grusomt irriterende at det tikker inn melding fra telenor om et ubesvart anrop som aldri dukka opp på klokka �

upp. Testet når mobilen ligger rett ved. Klokken vibrerer og gir en lyd når bluetooth blir frakoblet.

upp. Testet når mobilen ligger rett ved. Klokken vibrerer og gir en lyd når bluetooth blir frakoblet.
Sist endret av Xerxes123; 27. desember 2014 kl. 02:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.