Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 798
Hver gang, merk hver bidige gang, jeg skrur på maskinen får jeg beskjed om at ny maskinvare er funnet. (Se vedlagt bilde) Jeg vet ikke hva dette er for, men når jeg følger instruksene får jeg beskjed om at maskinvaren ikke kan installeres. Noen som kan hjelpe?
Better than thou.
Prøv de nye 4in1 driverene fra VIA til XP, det burde vel løse problemet..?
Er du sikker på at du installerer maskinvaren skikkelig hver gang?
Kan hende at den ikke blir installert skikkelig, og derfor så finner den samme maskinvaren hver gang du starter maskinen på nytt.
Er ikke sikker, men det er ivertfall en mulighet.
Better than thou.
Det er jo akkuratt det han sier at skjer jo..
se om du finner noen drivere til hovedkortet ditt.
og installer dem . eller er dette noe du har kobla til ide utgang på kortet som ikke funker . sjekk samtlige ting cd-rommer .brenner. og oppdater driver.
gL
Opprinnelig postet av Carlo
Det er jo akkuratt det han sier at skjer jo..
Vis hele sitatet...
Jeg sa bare en mulighet til hvorfor den finner ny maskinvare hver gang jeg.. jeg vet at det er det som skjer. Men han kan sjekke om maskinvaren er installert korrekt.
Dette var noe som skjedde meg òg. Det virker som om VIA-installen sletter filene sine etter at du restartet, filer som sannsynligvis også var nødvendige ETTER restarten.
Prøv å laste ned nyeste VIA driverne du... som er laget for XP.

En annen løsning er jo å disable den aktuelle enheten...