Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1330
er det på noe som helst mulig vis å få til å brenne en film på 724 MB, må jeg eventuelt dele den opp, for det er jo en mulighet. men hvis det hadde gått på annet vis så hadde det vært fint.

keep up the good work
Jeg brant en film på 726mb på en 700mb plate med Nero får noen få dager siden. Det sto at cd'en ble feilbrent men den funka fint som fy!

Du må bruke overburn for at det skal gå, og det kan du gjøre sånn:
* Gå på FILE -> PREFERENCES og velg "Expert feature" tabben.
* Trykk på firkanten før "Enable overburn....."
* Skriv inn 90 i første feltet, og 0 i de to andre.
* Gjør klar cd'a til å brenne (dra over filene du skal ha osv)
* Gå på FILE -> COMPILATION INFO
* Gå på "Multisession" tabben og velg "No Multisessions".
* Gå på "Burn" tabben og velg huk av Write & Finalize CD. (Ingen vits å huke av determine maximum speed og simulation). Så velger du DISC-AT-ONCE istedenfor TRACK-AT-ONCE.

Så er det bare å brenne å håpe på det beste!
supert!!

da er det en masse filmer jeg slipper å splitte opp eller kutte av!!

dette må testes ut!
Trådstarter
71 0
håber dette funker da, har ikke testa det,men uansett så takker jeg. æ meine det at enn porrfilm på 724 MB bør bevares for fremtiden
hmmm, jeg har en .bin fil på 780mb, hvordan kan jeg brenne denne med Nero? går jeg frem på samme måte?
Better than thou.
Du brenner ikke bin filer med nero, du brenner dem med CDRWin. Husker ikke hva produsenten i farten, men du finner det helt sikkert på www.download.com.
Anbefaller 3.8e, ikke 4.0a, da mange har problemer med den siste.
har hatt problemer med den tidligere! men kan jo gjøre ett nytt forsøk!
Opprinnelig postet av Camv
hmmm, jeg har en .bin fil på 780mb, hvordan kan jeg brenne denne med Nero? går jeg frem på samme måte?
Vis hele sitatet...
I tillegg må du vel ha en liten .cue fil også.
Opprinnelig postet av Carlo
Du brenner ikke bin filer med nero, du brenner dem med CDRWin. Husker ikke hva produsenten i farten, men du finner det helt sikkert på www.download.com.
Anbefaller 3.8e, ikke 4.0a, da mange har problemer med den siste.
Vis hele sitatet...
Ingen av versjonene funker på data'en min. Har en Plextor 24x brenner. Men den stopper på 2% og skrur av data'en automatisk når jeg gjør no! Møkk
Better than thou.
Du har et program som heter FireBurner også tror jeg, vet ikke helt, har aldri hatt problemer med CDRWin.. Men det skal ihvertfall funke fett det og. Evt. bruke ISOBuster og pakke ut filene og så brenne dem.
Til å brenne .bin filer bruker jeg Fireburner,
og jeg er veldig fornøyd
du kan bruke nero til å brenne .bin filer.

file -> burn image -> velg .cue filen som fulgte med .bin filen, får du error i .cue filen, så åpner du den i notepad og endrer pathen.

fireburner er sinnsykt ustabilt, cdrwin rocker også :]

@ulvenett: hvorfor ikke kjøpe 90min plater? da kan du brenne 800MB uten stress liksom :] koster ca 12 kr stk
Opprinnelig postet av veggiss
du kan bruke nero til å brenne .bin filer.

file -> burn image -> velg .cue filen som fulgte med .bin filen, får du error i .cue filen, så åpner du den i notepad og endrer pathen.

fireburner er sinnsykt ustabilt, cdrwin rocker også :]
Vis hele sitatet...
1. Det kommer an på hvilken Version og brenner du har om Fireburner er ustabil.
Jeg har ikke hatt noen problemer med Fireburner.

2. Enig med at CDR-Win er et veldig bra valg.

3. Liker ikke å brenne .bin filer i Nero, da det er en sjanse for at det kan forekomme feil på cd'en.
Bruk enten CDR-Win eller Fireburner til .bin filer
Opprinnelig postet av Carlo
Du har et program som heter FireBurner også tror jeg, vet ikke helt, har aldri hatt problemer med CDRWin.. Men det skal ihvertfall funke fett det og. Evt. bruke ISOBuster og pakke ut filene og så brenne dem.
Vis hele sitatet...
hvor får man kjøpt 90min cder?

ps. testet ut det zeth sa, men det sto at det var på egen risiko, og at brenneren kunne bli ødelagt... da turte jeg ikke siden vi akkurat har kjøpt ny plextor 24x...
Brenneren bli ødelagt? Lol.. det kan jeg aldri tro - funka phett som phaen på plextor16/10/40 vertfall.

90 mins cd'er får du kjøpt på itbutikken.no ihvertfall.
Overburning går ganske greit, men noen cd-merker er bedre enn andre.
Kjøpte meg 25 cd'er med platinum 90min på forrige TG, har fremdeles 20 igjen.. Kjekt å ha, så slipper man alt det maset.

CDRwin er imho det beste programmet for å brenne bin/cue.
Noen sjangs for ALLE Brennere kan brenne på 90-minuttere..?
Har en litt avdanket en... circa 2 år...
Opprinnelig postet av vidder
Noen sjangs for ALLE Brennere kan brenne på 90-minuttere..?
Har en litt avdanket en... circa 2 år...
Vis hele sitatet...
Gå på produsentens hjemmeside å se