Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 836
jo, sitter her med ett herpa kablemodem fra telenor, kobla på ei 1024/256 Opp/ned. Før hadde jeg riktignok ikke mer en 64k upload, men etter at noen banket litt vett inn i ledelsen, gav de seg til å oppgradere linjene sine. Så, nå skulle jeg jo sitte på ei 32kb/s opplastingslinje, right? Vel, jeg har aldri sett den over 9 kb/s! Riktignok er det mange faktorer som teller, men nå har jeg målt på alle tenkelige steder, fra speedtest.nl til diverse ftpservere i hele landet. Resultatet er stort sett like skuffende hver gang. Jo takk, mailet avidi og klaget, men fikk det vanlige "Vi jobber med saken" mailen. Så, ei uke senere ringte jeg de, samme svaret å få der. Nå lurer jeg på; Er det noen som har kabel fra avidi/telenor som har testet upload linja si..? er det flere som har samme problem..?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av vidder
Så, nå skulle jeg jo sitte på ei 32kb/s opplastingslinje, right?
Vis hele sitatet...
Affirmative.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
hadde samma problemet når jeg hadde inet fra avidi, nå har jeg større problemer! MODEM