Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 678
jeg har to data'er koblet til en ADSL 780/128 kbs linje. Når jeg prøver å spille via gamespy kan ikke begge data'ene joine samme game, + at jeg får høy ping, har jeg ikke nok speed til at jeg kan spille med begge data'ene? Spørs jo helt på spillet selvfølgelig, men generelt. Har gamespy IP sperre, slik at ikke mine to data'er kan spille på et game?

Kunne tenkt meg å spille Medal of Honor AA multiplayer med begge data'er samtidig, hadde vært døds kult Noen som har noen forslag? Går det f.eks ann at en av data'ene hoster og samtidig er på internett, slik at andre folk ser gamet. Og med den andre data'en kobler jeg meg direkte uten å gå gjennom internett...
Er vel ikke så vanskelig å koble til direkte fra spillet, slik at du finner ut om Gamespy er problemet eller ikke? (jeg tror ikke akkurat gamespy har skylda men)