Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 890
Sjekk denne fine feilmeldingen når jeg prøver å gå inn på en helt vanlig mappe i explorer. Maken til selvmotsigende feilmelding har jeg aldri sett

Hvor på hd'en min er det jeg får ut disken i driven?

BO!
windows-power vettu
Nok en "genial" side ved Windoze
hehe, så morsomt :)

men du bør sjekke disken med noen 'system tool' scandisk, norton diskdoctor etc, mulig det er noe veldig feil med den.
Er det en gammel disk kan det være du en eller annen gang vil få et crash på denne...
det er på min nye wd 80gb. men har forøvrig formatert den nå.
Grunnen til at jeg ikke har svart på noen poster eller vært på irc, er nettopp dette. Dette var opptakten til 5 nydelige dager med pes. Først skjer det at jeg skal legge inn os på nytt, den klikker når jeg skal legge inn skjermkort drivere. Får redda litt av filene før den kvelder totalt. Det hørtes ut som man prøvde å starte en bil eller noe sånnt, og jeg slo den av, turte ikke gjøre noe mere. Leverer den til sjappa, får vite at det er en feilprodusert vare (FUCK DEG NISSEN2K, be dem få inn ordentlige disker din jævel ). Nærmere 60gb med uerstattelige filer, g0ne.
Da sitter jeg her da, med 4 mp3 og koser meg.

Og verst av alt, 5gb med Tool konserter fra 1992 til 2001, gone forever
Okey.. Skal ta på meg ALL skyld for at Western Digital (verdens ledende HDD produsent sammen med IBM) har feilprdusert èn disk.. Jeg burde jo nesten ha sett på disken at den var syk og kom til å briste etter en tid.. Selvom den var forseglet i en antistatisk pose altså. Det må jeg si var skikkelig teit av meg

Vet btw hvordan det er å miste gig på gig med digg..
didn't catch my smiley?