Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1011
Hei!

Gjorde nettopp noe utrolig dumt. Skulle teste ATI Radeon HD 5700 i min pc som har integrert Intel HD 4600 grafikkort. Satt det enkelt og greit bare i, tok ikke noe ut (Intel HD-kortet kan vel ikke tas ut?) og prøvde å starte. Den gikk på i 1 sekund og så av..Og sånn fortsatte det. Tok ut Radeon-kortet igjen og trodde at alt skulle være som normalt, men nei. Pc-en går fortsatt ikke på.

Når jeg trykker på pc-en kan jeg høre vannkjølingen starte og det virker som den skal gå på i ca. 1-2 sekunder, så går den av. Så prøver den automatisk litt etter og det samme skjer gang på gang, helt til jeg slår den av med knappen bak. Jeg har sjekket at alle kabler er skikkelig i, og tror ikke det er problemet.

Hjeelp! :'(
Vanlige gode råd er: Resett bios. (Sjekk manualen for hovedkortet ditt..) Sjekk at du ikke ved et uhell har vært borti ram-kretsene eller prosessor? (Ta deg tid til å sjekke at delene sitter grundig på plass.
Balloo's Avatar
Trådstarter
20 4
Sitat av woff Vis innlegg
Vanlige gode råd er: Resett bios. (Sjekk manualen for hovedkortet ditt..) Sjekk at du ikke ved et uhell har vært borti ram-kretsene eller prosessor? (Ta deg tid til å sjekke at delene sitter grundig på plass.
Vis hele sitatet...
Wow, rammen var ikke trykt helt på plass! Tusen takk!! LYKKELIG..!!
Fint å kunne hjelpe deg!