Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 774
Hei!

Jeg har veldig lite peiling på pcdeler, kunne dere ha kommet med noen gode forslag om hvilke pcdeler jeg burde bytte ut? Spiller for det meste bare world of warcraft, men vil også ha muligheten for å spille andre nye spill også.

Vil også legge med at pcen min er 7 år gammel, bortsett fra grafikkortet som jeg låner av en kompis.

Specs:

OS: Windows 7 ultimate 32bit
Prosessor: Intel(R) Core(TM) 2 duo CPU E8500 @ 3.16 GHz
Minne: 3072 ram
Strømforsyning: 650w
Grafikkort: AMD Radeon HD 7800 Series.


Mvh Simen
Skal du ha noen effekt må du nok bytte prosessor, hovedkort og skjermkort samt minne.

Hva er budsjettet? Er strømforsyningen grei? Kabinettet ok?
Strømforsyningen din har greit med watt, om den er stabil og ikke for gammel er vanskelig å si. Ellers må du bytte ut alt annet da det er langt forbi utdatert. Forresten så sier du ikke hvilken modell fra 7800 serien du har, det må med for å bedømme

Skriv budsjettet ditt så skal jeg finne noe som passer, om ingen kommer meg i forveien.
Sist endret av Quasar; 7. juni 2015 kl. 18:39.