Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 602
Jeg kjøpte meg ny pc i sommer med ganske brae specs, men merker at det er noe rart når jeg spiller på hovedskjermen og noe rørelse skjer på den andre (Streams, Animasjoner på nettsider osv.) Jeg klarer ikke finne problemet.

F.eks. Jeg spiller CS:GO(300fps) eller LoL(170fps) frameraten er det samme når jeg ser på streams på andre skjermen men føles som om den går ned til 60 og blir veldig "choppy".

Hovedskjermen: BenQ 24" 3D LED XL2420T 120hz. DVI-D inngang.
Andreskjermen: Philips 244E5QHSD 23.8" 60hz. HDMI Inngang.

PC:
Windows 8
Intel Core i7-4770K
Nvidia GTX 780

Om det er mere dere trenger å vite er det bare å spørre, dette irriterer meg veldig
Sjekk hvilke prosesser som bruker cpu. Hos meg bruker f.eks. Google Chrome opp mot 40-50% cpu når jeg streamer fra twitch, og da opplever jeg samme problemer. Gikk over til å åpne streams i VLC istedenfor browser. VLC bruker til sammenligning 8% cpu ved streaming fra twitch.

http://vaughnwhiskey.tumblr.com/post...watchtwitchvlc