Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1156
Hei! Har Windows 8. Jeg "ryddet" skrivebordet her om dagen, og jeg la merke til nå at jeg har fjernet en ganske viktig mappe! :/ Er det noen mulighet og få den tilbake? Jeg tømte jo selvfølgelig papirkurven....
Det kan du gjøre med ett av de mange recovery-verktøyene som er der ute, og du kan hente ned gratis fra ibas. Hvor mye du får gjenopprettet er avhengig av hvor mye du har brukt disken din i ettertid, og hvor mye du bruker den nå før recovery er satt i gang. Napp ut disken, NÅ.
Sist endret av m0b; 26. desember 2014 kl. 19:46.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Det kan du gjøre med ett av de mange recovery-verktøyene som er der ute, og du kan hente ned gratis fra ibas. Hvor mye du får gjenopprettet er avhengig av hvor mye du har brukt disken din i ettertid, og hvor mye du bruker den nå før recovery er satt i gang. Napp ut disken, NÅ.
Vis hele sitatet...
Link til den fra ibas?
Hei!

Sikkert denne han snakker om. Kjapt googlesøk gjorde at jeg fant den (tips til neste gang :-) )
http://www.ibas.no/ontrack-datarecovery/easyrecovery/
Recuva er et program jeg har god lykke med ivertfall.
https://www.piriform.com/recuva

Bruk harddisken så lite som mulig ivertfall. Lykke til :-)
Har hørt om Recuva, men da var bruksområdet et annet. (Splitte partisjoner uten win. disk)

Jeg har temperementproblemer, blir jeg først sint en sjelden gang, blir jeg jævlig sint også. Jeg spillte csgo med 4 kamerater. Det gikk så jævlig og jeg ble så jævlig provosert og irritert på de at jeg slettet hele steam folderen og slettet de fra friends. Lite tenkte jeg over at jeg har mange måneders arbeider liggende der ifra csgo SDK mapping. Vi snakkert halvår. Derfor trengte jeg å recovre noe jeg hadde slettet og ikke mulig å opprette fra papirkurv grunnet størrelse.

Da kom jeg over OS Forensics jeg fikk gjenopprettet slettede filer fra hardisk til en viss grad, delvis skadde filer, men jeg sparte meg for måneder av arbeid og jeg har nå kommet til det stadiet jeg var.

OS Foresics fynket for meg!

Det er litt sent nå
Sist endret av agsel; 27. desember 2014 kl. 03:23.