Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1717
Hei alle sammen, jeg planlegger å ta 2 voltaren novartis 3 attarax og 3 paralgin forte imorgen, sliter med sosial angst og depresjoner, vil dette hjelpe mot noe av det nevnt over og vil det gi noe slags rus? Mvh gutt 16
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Voltaren gir ingenting, hva er det du driver med? Attarax gjør deg søvnig, kan redusere angst. Paralgin forte vil gi deg rus, varm og deilig følelse, men ikke noe "wow". Er ikke farlige doser du har der, men pass på at pillemissbruk er en dårlig vei å gå. Det vil kanskje hjelpe deg her og nå, men du skaper bare mer problemer på lang sikt.
Eneste jeg vil advare mot er å ta mye Paralgin Forte. Paracetaamol i store doser er ganske skadelig for lever.

Ellers ville jeg tatt en annen cocktail en det der.
Få heller tak i noe xanax, sobril, lyrica etc.
Ellers kan det hjelpe med moderate mengder amf.

Men ville ikke satset på den cocktailen du nevner.

Lykke til
Ville i det minste anbefalt deg å kutte Voltaren fra den komboen. Voltaren vil ikke gi deg noen som helst rus, men er kjent for å kunne gi magesår etter høye doseringer over lang tid. Dessuten inneholder 3 paralgin forte 1200 mg paracetamol, noe som ikke overskrider anbefalt døgndose, men det er allikevel ikke bra å blande dette med legemiddelet atarax som er kjent for å være relativt hard mot leveren i seg selv.
Sitat av shining96 Vis innlegg
Ville i det minste anbefalt deg å kutte Voltaren fra den komboen. Voltaren vil ikke gi deg noen som helst rus, men er kjent for å kunne gi magesår etter høye doseringer over lang tid. Dessuten inneholder 3 paralgin forte 1200 mg paracetamol, noe som ikke overskrider anbefalt døgndose, men det er allikevel ikke bra å blande dette med legemiddelet atarax som er kjent for å være relativt hard mot leveren i seg selv.
Vis hele sitatet...
. Vennligst fremlegg kilde på at Atarax er hardt for leveren for normalt friske personer. Her er det også snakk om paracetamol i lave doser, og ikke daglig bruk. Det er ikke nødvendig å påpeke «farene» ved normal bruk av dette legemiddelet.. Dette gjelder ikke bare deg, men mange brukere her inne. Jeg tror de fleste nå i 2018 er klar over langtidsskader man kan få av høyt forbruk av paracetamol. Jeg har diskutert dette med min lege så jeg vet hva prater om. Bruker i perioder samme preparater det er snakk om her.