Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 803
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bare lcd'en til en KDL-W405710 Sony 42 tommer! er det noe nettsider som selger dette? eller kansje en butikk et sted! er det noe mulighet og få kjøpt det fra der de fikser dem! vet at garantien går ut hvis jeg gjlr det men koster mer enn tv'en og fikse den på et verksted!
Sist endret av FingerTipz; 7. oktober 2010 kl. 18:31.
Hvor gammel er TVen og hva skal de ha for å fikse den ?

Det er en grunn til at folk ofte kjøper nye TV'er når den gamle tar kveld.

Forøvrig har du jo endel reklamasjonsrett sålenge du ikke har downs og sparket TVen med en støvsuger.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvor gammel er TVen og hva skal de ha for å fikse den ?

Det er en grunn til at folk ofte kjøper nye TV'er når den gamle tar kveld.

Forøvrig har du jo endel reklamasjonsrett sålenge du ikke har downs og sparket TVen med en støvsuger.
Vis hele sitatet...
Jeg klarte og kaste leka til bikkja rett inn i teven så hele skjermen ble full av farger men ikke noe av det elektroniske ble skadet, den er bare 1 år gammelt! han jeg snakka med kunne ikke fastslå noe pris han sa det var billigere og kjøpe ny tv! er ikke keen på det
Sist endret av FingerTipz; 7. oktober 2010 kl. 18:41.