Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2389
vet ikke om det er riktig tema men:
la oss si du blir stoppa av snut og de vil sjekke om du har noe på deg, kommer de til å føle på skotungen eller skoa generelt? har sko med hemmelig lomme i tunga...
De vil sikkert det nå, etter å ha lest denne tråden!
de sjekker fort sko. stapp det i trusa. da må de ta deg inn før de finner dt
Jeg observerte en gang at en mistenkt måtte stå på isen i sokker mens politiet gikk igjennom skoene hans. Så er du advart.

tretten tegn.
De sjekker sko ja.
Ja av egne erfaringer gjør dem det noen ganger. Det kommer som regel helt ann på hvilken type snut man møter, og litt hva mistanken dems er.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har blitt stoppet en gang. Da utenfor et litt tvilsomt hus.

De kom bort, spurte hvor jeg hadde vært og at de ville ransake meg på grunnlag av «tid og sted».

Jeg hadde ikke noe ulovligheter, så sa at det gikk helt fint.

Da sjekket dem bukse, jakke, bag og skoene.
Men saken er at de tok aldri skoene av. Kjente bare med foten i skoen ned langs sokken.

Etter dette har jeg enten lagt klumpen midt under foten, mellom storetåa eller så holder jeg det bare i hånden.
Hånden er mest safe syntes jeg da det bare er slippe fra seg.
Snuser så kan fint gjøre en bevegelse med hånden for å ta ut snusen samtidig som jeg slipper det andre.

Bare vær normal, ikke ha grisenoia og ikke snu deg hvert 5 sekund.
Politet kommer jo bort av en grunn. De stopper jo sjeldent en random på gata. Det er jo fordi han skiller seg ut fra massen, og er derfor ikke random. Snuten valgte han strategisk fordi han gjorde noe som ikke er forventet.

Krysser du gjennom grensa inn til Norge prøv dette: følg strømmen ikke forhast deg men ikke ta deg for mye tid. Når du nærmer deg toll stasjonen anspen deg litt i skuldrene og se på tollerene. Som siste del snur du deg fort som faen når blikket til en av tolleren møter deg. Kikk på skrå ned i bakken bort fra tolleren.

Lover at stopper deg tvert!

Ble kanskje litt avsporing, men poenget var at du Ikke tenk så mye på hvor du skal legge det.
men hvordan fremstår du for fremmede i den situasjonen og ikke minst hva skjer hvis polti kjører forbi? Du skal være en av de, ikke han de får magefølelsen på