Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 877
Jeg og noen kompiser diskuterte denne sendingen av Radioresepsjonen. Jeg er usikker på om det var "dagen etter dagen", men jeg er altså på utkikk etter noe så bissarrt som de første Radioresepsjonen-sendingene ettere bomben smalt.

Og ja, har sjekket NRK. Sendingene jeg finner der stopper i 2012.

Mvh,
Radioresepsjonen hadde ikke sending 23/7-11. Første sending etter 22.juli var 15.08. Podcast ligger ute fortsatt tror jeg, hvis ikke har jeg den lagret på maskina mi om du ikke finner den.

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Radioresepsjonen
Sist endret av Hobby; 14. august 2014 kl. 10:04.
Hmm, okei. Takk for hurtig og informativt svar.

Det var et eller annet humorprogram på radio (som på ingen måte skjemmet seg ut) kort tid etter 22/, men har sjekket at det ikke var Misjonen på P4. Nå bekrefter du at det ikke var Radioresepsjonen. Da er det bare alternativ awesome shit på P1 igjen, så da får det ligge

Edit: ville selvsagt gitt deg KP, men jeg har etter gjentatte forespørsler til moderatorer etterlyst mulighet til å dele ut KP, men det synes desverre ikke å taes på alvor. Mental KP, ihvertfall.
Sist endret av Sjølvaste; 14. august 2014 kl. 10:11.
Om jeg ikke husker feil hadde Marie Kinge og Jonas Jeremiassen Tomter et sommerprogram disse dagene. Hørte selv på programmet da bomben smalt, og de omtalte det bare minutter etter. Sendingen mandagen etter var følgelig preget av hendelsen(e).

Så radiogeek som jeg er tror jeg muligens at jeg har sendingen/podcasten lagret, kan sjekke når jeg kommer hjem. Dog, usikkert om det er dette programmet du tenker på