Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1304
Hei alle sammen! Har nå lagt ut min andre låt, Story To Tell heter den. Jeg hadde satt stor pris på konstruktiv tilbakemelding. Håper den faller i smak!

https://soundcloud.com/dyrisk/story-to-tell
Fett! God produksjon bak det hele. Stemmen din minner meg litt om devendra banhart sin. Super bra oppbygning og deilig mid-parti. Stå på, du har noe på gang her
Dette var flott å høre på!

Synes vokalen blir litt for "langt bak" i spillingen, slik at man egentlig ikke legger særlig merke til hva som blir sagt.

Skal dette slå ann blandt "folk flest" så må vokalen litt mer fram og bli mer tydelig.


Flott vokal, enkel og avslappende spilling og virkelig noe jeg vil høre mer av!
Dyrisk's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for tilbakemeldingen Vent og Blackkoz! Setter stor pris på det. Skal forsøke å få sangen ut på spotify, da skal jeg se om jeg får vokalen litt hevet i mixen. Igjen takk.
Profesjonell twerker
6 2
Nå er ikke dette egentlig min type sjanger, men må bare få si at jeg digga sangen! Få den ut på spotify, for den vil jeg ha på lista mi! KP
Dyrisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av skrudd Vis innlegg
Nå er ikke dette egentlig min type sjanger, men må bare få si at jeg digga sangen! Få den ut på spotify, for den vil jeg ha på lista mi! KP
Vis hele sitatet...
Flytter til Oslo i natt! Skal få lagt den ut når jeg har kommet meg inn i leiligheten og fått litt roen!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette er rimelig ekstraordinært bra for å være her på Freakforum! Sleng det ut til noen labels, dette er lett noe som kunne blitt spilt på radioen.
Dyrisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dette er rimelig ekstraordinært bra for å være her på Freakforum! Sleng det ut til noen labels, dette er lett noe som kunne blitt spilt på radioen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det! Er veldig usikker på akuratt dette med labels og hvordan jeg skal ta kontakt med de. Har egentlig tenkt å bare fortsette å lage musikk og kanskje ta turen til et label om jeg mener jeg er "klar"
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Dyrisk Vis innlegg
Tusen takk for det! Er veldig usikker på akuratt dette med labels og hvordan jeg skal ta kontakt med de. Har egentlig tenkt å bare fortsette å lage musikk og kanskje ta turen til et label om jeg mener jeg er "klar"
Vis hele sitatet...
Det er bare å sende en låt du er fornøyd med på epost til et label, ikke vanskeligere enn det. Skrive veldig kort om deg selv og låten kanskje. Har gjort det selv og endte opp med en platekontrakt fra et veldig lite selskap for et par år siden, det hadde jeg aldri gjort uten å ha sendt låten min rundt.

Men du burde ikke gjøre det før du føler deg fornøyd nei, de får nok tonnevis med dårlige låter hver dag.