Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2457
Sjekk ut hva man trenger og legg igjen noen ord.

http://youtu.be/pSclBqqKiks

........................
Sist endret av psykehuset; 4. juli 2014 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det var fæng i refræng ja.

EDIT: du greide det. Sangen har satt seg på hjernen, eller refrenget da.
Sist endret av Debet; 4. juli 2014 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det som betyr noe
Sitat av psykehuset Vis innlegg
Det som betyr noe
Vis hele sitatet...
Hva med å sende en melding til Stian Thorbjørnsen på facebook og spørre om han kan dele videoen din?

Da får du plutselig 40-50k flere visninger.

"Du vet selv hvor mye musikken betyr for deg, det samme gjør det for meg"

Bare bruk noen sleipe setninger så har du han på kroken.
Er det å ta kontakt med noen man ikke vet hvem er overhodet kun for å få visninger vanlig praksis nå til dags? Høres jo ut som du har erfaring :P
Dette her var rått! ''Vi sitt hær bare venter på de neste refrænge''. Linka rundt sangen, og folk ser ut til å digge det.

Sitat av psykehuset Vis innlegg
Er det å ta kontakt med noen man ikke vet hvem er overhodet kun for å få visninger vanlig praksis nå til dags? Høres jo ut som du har erfaring :P
Vis hele sitatet...
Stian er ikke hvem som helst.. Han bare gjør ting han måtte ønske..
Sist endret av Relevant; 5. juli 2014 kl. 16:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tusen takk til deg "Relevant" for at du likte og linka den rundt. Settes stor pris på
Kult! Dette fikk dere til boys! Keep it up! Helt klart noe jeg kunne hørt på radio i framtiden.
Husk å nevne oss på freak når dere blir store a
Sitat av psykehuset Vis innlegg
Er det å ta kontakt med noen man ikke vet hvem er overhodet kun for å få visninger vanlig praksis nå til dags? Høres jo ut som du har erfaring :P
Vis hele sitatet...
Det er verdt et forsøk. Han vet godt hvor mye selvrealisering betyr for folk, ink han selv.
Rå sang! Gikk rett i hjernen den ja

Keep up the good work ;-)
Har prøvd å sendt en melding til han derre stian fyren du nevnte, har ikke fått noe svar enda tho. Sikkert ute siden det er lørdag.

Takk bobba og wicked Fortsatt bare "store" på lokal radio men det kommer seg med tiden, om 6-7 år må man jo ha kommet et sted.
jeg misforsto tittelen på tråden og trodde at dette var et stikk (stab på engelsk) mot nåtidens norske poprap, men så innså jeg at det var samme møkka som går på radioen idag.
Ta det som du vil.
Du misforsto ikke tittelen, dette er et Stab i hjerte til norsk Pop Rap som dette er en parodi på. Men yes, det er lørdag, folk er skeev, ikke noe stress at du ikke tar greia med en gang. Tar det ikke tungt
Sitat av psykehuset Vis innlegg
Du misforsto ikke tittelen, dette er et Stab i hjerte til norsk Pop Rap som dette er en parodi på. Men yes, det er lørdag, folk er skeev, ikke noe stress at du ikke tar greia med en gang. Tar det ikke tungt
Vis hele sitatet...
tusen ikke takk for kreft
Sitat av Lynet Vis innlegg
tusen ikke takk for kreft
Vis hele sitatet...
Om du fikk kreft av en parodi på listepop kan jeg servere deg en mixtape låt med dongevis med pepper.

https://www.youtube.com/watch?v=NwgwXZ1wpes
Jeg hørte ikke lenge nok til å skjønne at det var en parodi. Jeg hørte beaten og de første linjene og lukket vinduet i grøss.

Sitat av psykehuset Vis innlegg
Om du fikk kreft av en parodi på listepop kan jeg servere deg en mixtape låt med dongevis med pepper.

https://www.youtube.com/watch?v=NwgwXZ1wpes
Vis hele sitatet...
EYH! Slutt med det paroditullet, og heller kom med mer slikt
Sitat av WayGone Vis innlegg
heller kom med mer slikt
Vis hele sitatet...
Allerede neste video ut burde passe da, poster nok den også her på forumet
Det som er ironisk er at parodier virker å funke for de som faktisk liker denne type musikk, sier kanskje litt om kjøpergruppen.
Selvsagt mye mere svelgbart det dere lager seriøst, treffer ikke meg helt, men gidder ikke å hate av den grunn
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av psykehuset Vis innlegg
Allerede neste video ut burde passe da, poster nok den også her på forumet
Vis hele sitatet...
Her er den!
http://freak.no/forum/showthread.php?t=271266