Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 946
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, jeg skulle gjerne ha reseedet et par torrenter, men har fjernet de fra Utorrent og flyttet filene fra downloads. Hvordan kan jeg reseede de fra en ny location.

(tingen jeg ikke helt fatter er hvordan jeg skal kunne høyreklikke på en Divxfil og få den opp i utorrent)

EDIT: Ja jeg har googlet en del, fatter ingenting :/
Sist endret av Carmex; 28. februar 2012 kl. 22:12. Grunn: EDIT
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Har du fortsatt .torrent filene til det du vil reseede?
Last ned torrentfilen igjen. Start den og pek mot der filen ligger i stedet for standard nedlastingsmappe...
Velg options/preferences/directories og fjern alle hakene der. Last ned torrentfila, vent til utorrent spør om hvor fila skal lagres og naviger deg fram til der de allerede ferdige filene ligger. Da skla utorrent sjekke denne fila og finne ut at den er 100% nedlastet allerede. Jeg tror du må starte seedinga manuelt etterpå ved å trykke på "play-knappen".
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Litt angående dette, har elendig ratio på iptorrents. Men, har forlengst bytta PC, samt sletta alle torrentsene - så vet der en måte jeg kan få øka ratioen der på?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bea Vis innlegg
Har du fortsatt .torrent filene til det du vil reseede?
Vis hele sitatet...
Det har jeg dessverre ikke.

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Last ned torrentfilen igjen. Start den og pek mot der filen ligger i stedet for standard nedlastingsmappe...
Vis hele sitatet...
Det som er tingen er at dette er fra tvtorrents og jeg har minus credits og får ikke lastet ned noe før jeg har seedet en del.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Litt angående dette, har elendig ratio på iptorrents. Men, har forlengst bytta PC, samt sletta alle torrentsene - så vet der en måte jeg kan få øka ratioen der på?
Vis hele sitatet...
Vanskelig det desverre. Du får bare laste ned noe og vente på at den seeder, så får du bare fortsette.
[IMG][/IMG]

må lære dere å seede =)
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av LowRider Vis innlegg
[IMG][/IMG]

må lære dere å seede =)
Vis hele sitatet...
Seeder vanligvis en fair share, men fruen var en tur inne og ja. Endte i minus.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Vanskelig det desverre. Du får bare laste ned noe og vente på at den seeder, så får du bare fortsette.
Vis hele sitatet...
Er bare at jeg får ikke lov å laste ned mer før jeg har seeda
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er bare at jeg får ikke lov å laste ned mer før jeg har seeda
Vis hele sitatet...
Ikke for å være vrang, men du kinda hi-jacker tråden min
Torrent filene som er åpnet i uTorrent lagrer seg her som standard: "CUsers\Username\AppData\Roaming\uTorrent\"
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Torrent filene som er åpnet i uTorrent lagrer seg her som standard: "CUsers\Username\AppData\Roaming\uTorrent\"
Vis hele sitatet...
YES! Takk!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Freeleech ?

Edit: Ser den ene seedboxën min er halvfull, send en PM om du trenger noe seriøs speed opp når du har fått lov til å laste
Sist endret av CHillZoNE; 29. februar 2012 kl. 08:19.