Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2123
Jeg var på et vorspiel, og en fyr spurte meg om jeg ville være med å ta MDMA. (Hadde aldri prøvd det før)
Greit, tenkte jeg, og ble med han ut.
Han sa det var 80% MDMA og 20% methamfetamin.
Han virka ikke som typen som hadde særlig peiling.
Ihvertfall, dyppet jeg fingeren i posen og tok det på tunga to ganger. Det smakte ekstremt salt og bittert.
Jeg tok tydeligvis ikke nok, fordi jeg merket aldri en "trip". Alt ble bare merkeligere.
Klarer ikke helt sette ord på det. Også ble jeg uggen i magen. (Godt mulig at det kun var placebo)

Men hva vil dere påstå at det var?
Det smakte som salt x50, med en grusom, bitter og bitende ettersmak.
Jeg vil tippe at det var mdma, også hadde han du fikk det av fått det for seg at det var litt metha i det siden han ble heftg tura og speeda.
vil vel si at mdma smaker sånn ca det du forklarer, litt rar rund salt smak og ganske bitter rund ettersmak.
Mens metha mest sansynelig hadde smakt veldig kraftig bittert, med en ettersmak som henger igjen lenge. Tror også peppern hadde overdøvd mesteparten av smaken til mdmaen.

Men du kan gjerne forklare litt mer hvordan det så ut, så blir det nok lettere og komme med et litt sikrere svar. Hvilken farge var det? Var det skinnende crystaller eller litt matt pulver?
ArbeidsledigProletar
Meningsløs tråd. Ingen kan med sikkerhet si hva du har fått i deg. Ikke at du egentlig fikk i deg en ordentlig rekreasjonell dose uansett.

Med andre ord, du har inntatt minimale doser med et eller annet kjemikalie du ikke vet hva er og kommer med 99% sannsynlighet ikke til å få noen senskader.

Legg det bak deg?
Hva var det som ble "merkeligere"? Om du ikke klarer å sette ord på det, kan i allefall ikke vi sette noe ord på det.
Sist endret av Lacertosus; 15. desember 2013 kl. 17:28.
Trådstarter
3 7
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Jeg vil tippe at det var mdma, også hadde han du fikk det av fått det for seg at det var litt metha i det siden han ble heftg tura og speeda.
vil vel si at mdma smaker sånn ca det du forklarer, litt rar rund salt smak og ganske bitter rund ettersmak.
Mens metha mest sansynelig hadde smakt veldig kraftig bittert, med en ettersmak som henger igjen lenge. Tror også peppern hadde overdøvd mesteparten av smaken til mdmaen.

Men du kan gjerne forklare litt mer hvordan det så ut, så blir det nok lettere og komme med et litt sikrere svar. Hvilken farge var det? Var det skinnende crystaller eller litt matt pulver?
Vis hele sitatet...
Det var ihvertfall ikke krystaller. Det var helt hvitt, matt pulver.
og kraftig bitter ettersmak? Da kan det nok hende at det var ca det han sa det var
Eller så kan det jo ha vært speed blanda ut med masse salt?
Men hadde det vært rein mdma, så vil jeg tro du ville sett litt krystaller.
Har aldri smakt salt MDMA. Smaker bare ekstremt syntetisk, bittert og veldig dårlig.
Har heller aldri sett ren MDMA i pulver, bare i krystaller.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
det er da ekstremt subjektivt hvordan man opplever smaken på mdma. jeg ville dog tippet det du fikk i deg var MDMA, sikkert med noe buff, og for han kan jo ha snakket sannt? du kommer neppe til å få noe bedre svar enn det som allerede er nå i denne tråden.
MDMA skal smake veeeldig bittert i følge det jeg tror jeg vet..
Men er umulig å si hva du fikk i deg når du ikke kjenner personen eller har noe peiling på hvor det kom fra/ikke testa det osv. Du kan kjøpe kit på nettet, lett å bruke, så ser du om det er MDMA eller ikke neste gang.
Skaff deg også en mikrogramvekt så du kan måle opp konkrete doser, dette er mye bedre og du har selvfølgelig mye mer kontroll på denne måten
Pulver kan godt være knuste krystaller. Hvordan hadde du tenkt at vi skulle identifisere et salt pulver du hadde på tunga i går? Det finnes tusenvis av forskjellige ting i pulverform. Det at du ikke fikk noen effekt gjør ikke saken noe enklere...