Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1279
Jeg driver med Nedlastning av Mountain Lion nå, men dette går treigt assa!

Det eneste andre jeg har oppe på Mac'en er Safari på facebook. Så er det kanskje min rooter som er forferdelig. Har bredbånd fra Telenor. Eller kan det være stor etterspørsel etter dette nå?
Hvor tregt er det snakk om?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Skal jeg finne en spåkone til deg?

Fint lite vi kan få hjulpi deg med når vi vet like lite som en stein.

Hastighet på linjen, hvilken ruter, hva er hastigheten du får på maskina, hva sier feks. Speedtest, og hva er du tilkoblet med?
Drivi siden 11:30 sånn ca, men går fortere nå. Halvveis nå!
Sitat av Jellyfish Vis innlegg
Drivi siden 11:30 sånn ca, men går fortere nå. Halvveis nå!
Vis hele sitatet...
Men herre!!!
Gå på speedtest.net og si resultatet du får der.
Har sikkert noe med at jeg har hatt den "klappet sammen" store deler av dagen (ca. 60%)
Sitat av Jellyfish Vis innlegg
Har sikkert noe med at jeg har hatt den "klappet sammen" store deler av dagen (ca. 60%)
Vis hele sitatet...
/facepalm

kanskje også greit å nevne seeders/leechers?
Akk nå så klikka nettet, og nedlastingen forsvant fra "Launchpad" jeg gikk inn igjen i App Store. Der det står som vanlig: Kjøp App stor det nå bare "Last Ned"

Har jeg bare startet ny nedlastning eller kjøpt den på nytt?
Startet ny nedlastning...
Gudskjelov!

Men nå bare står den på "Venter..."
Sist endret av Jellyfish; 19. august 2012 kl. 20:02.
Sitat av Jellyfish Vis innlegg
Gudskjelov!

Men nå bare står den på "Venter..."
Vis hele sitatet...
Okei, er lei av du følger dine egne steg her, for at du i det heletatt skal ha nytte av svarene du får her, må du faen med lese det de skriver.

# 1. Gå På speedtest.net trykk på kjør speedtest eller ett eller annet.
# 2. Gå på Freak og post svaret ditt der.
# 3. Så venter du til du får svar, jeg er ganske sikker på at det er innlysende at du bør holde pcen på, ellers får du ikke installert noe.

Og ja, det er jævelig viktig at du ikke lukker lokket, fordi da går macen din i dvalemodus eller ventemodus. Og da skjer heller ingen nedlasting.
Dette er et tegn på at nedlastingsgudene ikke smiler til deg, det beste er vel bare å avslutte nedlastingen og forsette en annen dag.
Da vettu! Nå gikk det myyye bedre!

Jeg melder meg ut av denne diskusjonen. Slo bare av den andre PC'en min som tydeligvis sto på for fult på nettspill og filmstreaming.

Steng eller slett denne som kan!
Mac users..
:facepalm:
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Mac users..
:facepalm:
Vis hele sitatet...
Vi er vanligvis ikke slik, jeg må beklage for hans idioti...