Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1386
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Hei Freaks!

Tok mdma i går for første gang, og ja det var en fantastisk følelse. Jeg kan ikke si jeg føler meg særlig redusert i dag heller. Det er ca. 24 timer siden inntak nå.

Har lest litt om at toleransen bygges opp veldig fort og at det anbefales å vente 1-7 dager før neste inntak. Mye grunnet serotonin-nivået som skal bygges opp igjen.

Men er det noen her som har rulla to dager på rad, uten å måtte innta noe særlig større mengde stoff?

Som sagt føler jeg meg helt normal nå.
Tror du skal legge ifra deg den tanken. Vent litt lenger du. Og det skader ikke å ta 5-HTP både før og etter MDMA trippen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
ikke hvis du vil beholde magien og ikke bli stuka og stressa. Kommer sikkert litt ann på kroppen din, hvor stor den er, aktiv og sund den er osv, men vent litt. Det er så smud at du burde vente til hodet ditt har fått fyllt opp med alle godstoffene som sprenges ut under tur.
Vil si vent ei uke minimum, helst mer.
Sist endret av Bothrops; 17. august 2012 kl. 17:58.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Takker for raskt svar. Da legger jeg det bort for en stund. Vil absolutt beholde den "magien" du snakker om. Jeg har aldri vært så komfortabel, akkurat som du slapper av for første gang i ditt liv :P
Etter min erfaring går det helt fint. Trengte ikke så mye større dose om jeg ikke husker feil.

Ikke noe spesiell nedtur eller noe annet negativt.

Men ikke la det skje for ofte, av grunner som blir sagt av andre her.
Du kommer nok aldri til og oppnå helt samme rus igjen, jeg har ialfall aldri kommet til samme sted som første gang igjen.
Og det funker nesten like bra på meg dag en som dag to, hvis jeg har sovet godt og fått i meg nok med mat etc. Kanskje du vil trenge litt mer.
Dette er sikkert forskjeldig fra person til person da.
Men hvis du har noen fete planer i dag, så ville vertfall jeg, hvis jeg var deg, tatt det i dag også.
Hvis det er bare for å ruse seg, så er det nok likeså greit og vente.
Sist endret av Skralla1; 17. august 2012 kl. 18:09.
Det går helt fint, men anbefales ikke.

Selv har jeg kjørt MDMA både 3,4 og 5 dager på rad. Og har merket at dosene må justeres litt opp, ikke mye, men nok til at det kicker.

Som regel føler man seg helt fin i formen etter en runde MDMA og litt søvn, men om du fortsetter å ta MDMA flere dager etterhverandre så sier både kropp og hode ifra at det er på tide å chille. Du blir sliten og passe smådeppa.
Tror det skulle gå fint jeg, med tanke på at du tok det for første gang i går. Tror heller ikke du måtte hatt så veldig støre dose, men litt bare.

Å er ikke enig i at magien blir borte, det blir oftest sånn hvis man overdriver inntak over flere dager, men at du skulle ta litt i dag for så å ta en pause tror jeg er null stress.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Skjønner. Jeg tror jeg uansett venter, da jeg får en bedre annledning neste helg med hyttetur og gode venner. I går var jeg ute med noen klassekamerater. (fadderuka!)