Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5516
*flytt gjerne tråde om den er feilplassert*

Trenger hjelp til å identifisere en pille.
Har full tilitt til han jeg kjøpte dem av. han hadde ikke vanlig Roche rivotril men noe som skulle etter hva han fikk vite være en annen type.

Jeg har søkt gjennom ALLE mulige pillegjenkjennings sider, men finner den ikke. noe sted.

Den er uten trykk på ene siden og med kryss på andre. den er helt hvit og veier ca 150mg. ca 7mm i diameter.

http://i41.tinypic.com/e0q1e8.jpg


noe skeptisk selv med selger sa at de var mye bedre enn rivotrilene han hadde spist. forsøkte 2 stk og satt oppe og ventet på å få sove.... lot de smelte på tungen, smakte mest som blå egentlig (litt sånn papp aktig, ikke den søte smaken) og etter litt så ble jeg varm på leppene og tungen og det prikket litt i leppene. ble litt "små brisen" om man kan beskrive det sånn..litt svimmel en liten stund, som om når man begynner bli brisen.
gikk så hjem å la meg og sovnet tvert, og jeg sov så godt våknet etter 6timer god søvn og følte meg veldig opplagt.... beste formen jeg har hatt på evigheter

noen med aning hva dette kan være for noe?
Ligner på 500mg Paracet...
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Sitat av lygra Vis innlegg
Ligner på 500mg Paracet...
Vis hele sitatet...
Øhh jaha?? paracet har da bare delestrek mens denne har kryss. Likner jo på rivotril men uten påtrykk er det vanskelig å si
Sitat av ha12d Vis innlegg
Øhh jaha?? paracet har da bare delestrek mens denne har kryss. Likner jo på rivotril men uten påtrykk er det vanskelig å si
Vis hele sitatet...
ser litt tjukk ut for rivotril.
ja den er bittelitt tykkere en rivotril.... det glemte jeg skrive

no paracet er det GARANTERT ikke
Sist endret av Rusketulla; 10. mars 2012 kl. 23:15.
Er den porøs eller veldig hard?
hard til og med vanskelig å dele opp...
den deler seg opp i vann men det tar tid..
Godt mulig det er det samme virkestoffene som i rivoril+- litt forskjellige, og bare produsert av et annet, mulig illegal produsent
synes den "brennede/prikkende følelsen i tunge å leppa var så spes.)

jeg synes ikke den minnet meg om rivotril rus... MEN jeg sov i allefall godt. våknet opplagt og var slettes ikke rung i hodet dagen etter

så vidt jeg vet så er det 3 forskjellige typer rivotril i verden. i statene ser den anderledes ut hverfall. men det er nok no lignende ja
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Godt mulig det er det samme virkestoffene som i rivoril+- litt forskjellige, og bare produsert av et annet, mulig illegal produsent
Vis hele sitatet...
Skummelt å tipse om at det "sikkert er det samme som i....", ikke alle skjønner forskjellen på alvor å 'likegyldighet, om du skjønner hva jeg mener ?
Virker litt skummelt å proppe i seg piller man ikke er sikker på hva er i. Men.. Har aldri sett pilla før, og har ingen anelse på hva det kan være, men lykke til :P
Majestic 12
Tothep's Avatar
Jeg har sett akkurat slike piller i utlandet, det var lyrica i pilleform. 150mg eller 300mg. Husker ikke helt.
Tok en til i natt, og jeg kan ikke finne noe negativt om dem. Blir ikke sånn apedopa i hue av de og innsovningen virker naturlig. Sover ikke tungt, men sov 5 1/2 time og våknet både klarere i hodet og lettere til sinns enn på mange år. Ikke noe tung i hodet ( som man ofte blir av tyngre "sovepiller osv" og jeg har heller ikke vondt i ledd å muskler Og kunne stått opp med en gang (noe jeg ellers hadde brukt tid på fordi det er litt vondt i kroppen)

La en halv i litt vann i går og vannet er helt klart å fint, ikke no grums. Og ikke lukter de noe heller.

Hvis det er en luring fra statene eller øst europa som har laget disse som en etterligning så har han gjort en god jobb hehe
Sist endret av Rusketulla; 11. mars 2012 kl. 12:52.
Flourtabelett.

Neida..

Se her. kanskje denne kan hjelpe.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...tifikasjonssok

Pinex 200 mg. ?

http://www.felleskatalogen.no/medisi...G37?country=NO

Kan jeg ikke editere innlegg her ? Den over er absolutt ikke link til pinex men Marevan
Sitat av tlokken Vis innlegg
Flourtabelett.

Neida..

Se her. kanskje denne kan hjelpe.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...tifikasjonssok

Pinex 200 mg. ?

http://www.felleskatalogen.no/medisi...G37?country=NO

Kan jeg ikke editere innlegg her ? Den over er absolutt ikke link til pinex men Marevan
Vis hele sitatet...

felles katalogen er finkjemmet... og samme er drugs.com (de jeg har funnet som kan ligne er enten merket, eller for store eller siste ikke inneholder noen stoffer som gir ruseffekt eller tretthet.

nei ser ok ut som det får forbli et mysterium... sikkert no fake.... men funka, det gjorde de!
Jeg stemmer for polske 2mg clonazepan. spiste 5stk av de selv i går. Og disse ligner på en prikk, men er vanskelig og si da.
Hvordan smaker pillen?

Har egenlig mulighet å stikke å ta bilde av de, tar meg 5 min. Skal jeg gjøre det? de jeg spiste i går altså. De ser 100% like ut.. kan ta bilde av et brett også
Sist endret av Skralla1; 11. mars 2012 kl. 14:56.
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Jeg stemmer for polske 2mg clonazepan. spiste 5stk av de selv i går. Og disse ligner på en prikk, men er vanskelig og si da.
Hvordan smaker pillen?
Vis hele sitatet...
er rimelig sikker at det er clonazepam i dem.... kjentes sånn ut.
men ikke den søte smaken som rovotril har.... jeg syntes smaken minnet om blåvalium , litt sånn papp aktig med bittelitt søthet.

han jag kjøpte av er til å stole på. og han sa selv at det var "samme" som rivotril, men han kunne ikke huske hvor de var ifra i farta.

så da er det kanskje polske da....

Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Har egenlig mulighet å stikke å ta bilde av de, tar meg 5 min. Skal jeg gjøre det? de jeg spiste i går altså. De ser 100% like ut.. kan ta bilde av et brett også
Vis hele sitatet...
ja ville du gjort det? hadde jo vert super snillt
De beskrev smaken på de polske clonazepanene med en prikk
skal ta og hente noe og få tatt bilde av de og lagt ut Så kan du jo se likheten på de også =)

Brb 20 min Hahaha

Sånn, da har jeg vært og få tstt bilder... ble ikke verdens beste pga av mobilkamera... Men man ser vel det en trenger og se.






Sist endret av Skralla1; 11. mars 2012 kl. 15:03.
det er clonazepam 5mg , di er heilt vanlige i usa
ja ser ut til at det er dem takk Skralla1
Sitat av anonym4 Vis innlegg
det er clonazepam 5mg , di er heilt vanlige i usa
Vis hele sitatet...
det var 2mg polske jeg skulle skriv , gikk litt fort i svingene her he he