Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1790
Heisann har ett par spørsmål angående autoflower growing, jeg tenker å starte å kjøpe inn telt stort nok til 3-4planter hvor stor plass må jeg regne med å måtte bruke?
Hva slags næring er best å bruke til autoflower frø? (Tilgang på skikkelig 300w LED lys)
Vil det være realistisk å få 200 gram ut av 3-4 planter vist grodd riktig?
Kommer nok til å poste litt bilder av setupet når jeg får kommet skikkelig i gang

-IloveCannabis
Telt: 120x120x200(helst større for bedre avkastning)
Næring: Biobizz startpakke
Med riktig temperatur, luftfuktighet og godt lys er det ikke umulig å sitte igjen 200 gram ferdig vare av 3-4 planter.
Sitat av Hæstkuken666 Vis innlegg
Telt: 120x120x200(helst større for bedre avkastning)
Næring: Biobizz startpakke
Med riktig temperatur, luftfuktighet og godt lys er det ikke umulig å sitte igjen 200 gram ferdig vare av 3-4 planter.
Vis hele sitatet...
Midt i blinken takker man! 170-180 cm blir litt for lite i høyde? Har litt jobb å med men må bare tenke ut hvordan jeg skal ha det i rommet
Jeg hadde 3 autoflowers og fikk ca 2-300g og jeg faila litt tilogmed.
170-180 i høyde går. Ventilasjon og lys tar og en del av høyden husk.
På div forums regnes 60x60 som plass per plante. Det er nok forskjell på auto og pheno/photo og ikke minst sativa/indica.

Tror 60x60 per plante er bra
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg hadde 3 autoflowers og fikk ca 2-300g og jeg faila litt tilogmed.
Vis hele sitatet...
200-300g er ikke så værst tenkte å prøve autoflower de 1-2 første gangene siden det er litt lettere og har frø med det lettere tilgjengelig.

Sitat av Hæstkuken666 Vis innlegg
170-180 i høyde går. Ventilasjon og lys tar og en del av høyden husk.
Vis hele sitatet...
Mhm okey skal huske det!
Takker for svar folkens da er jeg enda noen steg lenger frem til min egen medisin
Du får kanskje en hyggeligere opplevelse med det om du ikke forventer så mye, det kan jo skje ting underveis og kjipt å bli skuffa. Hvis du har lyst til det så hadde det vært kult med blomsterlogg
Sitat av IloveCannabis Vis innlegg
200-300g er ikke så værst tenkte å prøve autoflower de 1-2 første gangene siden det er litt lettere og har frø med det lettere tilgjengelig.



Mhm okey skal huske det!
Takker for svar folkens da er jeg enda noen steg lenger frem til min egen medisin
Vis hele sitatet...
Jeg synes feminiserte regular og kush som jeg hadde var endel lettere enn amnesia haze autoflower. Kan ha med at jeg dyrka auto i coco og og kush i hydro.
Synes hydro er myyye enklere enn coco (aldri prøvd jord)
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Du får kanskje en hyggeligere opplevelse med det om du ikke forventer så mye, det kan jo skje ting underveis og kjipt å bli skuffa. Hvis du har lyst til det så hadde det vært kult med blomsterlogg
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å forvente så mye jeg bare prøver å få en viss anelse hvor mye som kan være mulig å få til iallfall med 3-4 planter, skjønner første gang/gangene kanskje det ikke blir så mye. Men man får vell bra fin opplevelse uansett med bedre erfaring til neste gang Ja det hadde vært kult å fått til det absolutt
Ser den håper du får en god og lærerik opplevelse uten de største katastrofene. Har liten kunnskap om auto, men har inntrykk av at de ikke er like lette å trimme slik man trimmer photo iom. De kan gå i blomstring osv.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Ser den håper du får en god og lærerik opplevelse uten de største katastrofene. Har liten kunnskap om auto, men har inntrykk av at de ikke er like lette å trimme slik man trimmer photo iom. De kan gå i blomstring osv.
Vis hele sitatet...
Tusen takk håper på det skal gjøre meg mest mulig klok før jeg starter iallfall
Auto er fint hvis du har grønne fingre. Problemet er at du ikke har tid til å rette opp feil du gjør.

Stresser/stunter du planten går den i blomst og du blir sittende igjen med lav(ere) avling. Noen ganger lot jeg dem stå for lenge i liten potte og de ble halve størrelsen av de andre. De minste ble bare 15-20cm. Det beste er å så dem rett i stor potte (12-20L). Innendørs sår jeg i stor potte, men det går noen ganger scheisse når det kommer kuldeperioder i mai så uteplantene i småpotter ikke kan bæres i skauen.

Størrelse og avling varierer stort mellom strains og breeder, men 65g pr plante er fullt mulig med god genetikk og bra lys. Har fått rundt 70-90g pr plante av White Widow auto fra ILGM.

Hva legger du i skikkelig 300w Led?