Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 548
Har tatt speed i 2-3 dager, og huden på haka begynner å flasse av, skjedd men noen andre her?
Anonym bruker
"Sint Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske vanlig å bli rimelig dehydrert på speed med påfølgende tørr hud.. Drikk mer vann fks
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke uvanlig at speed skaper forstyrrelser i hormonene, noe som kan føre til akne og dårlig hud.
Flassinga kommer mulig av lite vanninntak som han over meg sier.

Spis, drikk vann og sov...
Trådstarter
5 0
Takk gutta krutt!
Jeg husker på den tiden jeg tullet med det der, da glemte jeg støtt og stadig å få i meg nok væske. Så snublet jeg over en app på mob kalt Drink Water. Den varslet meg når jeg trengte å få i meg vann.

Enkel i bruk, og du kan enkelt velge hvor mye vann du skal drikke hver dag. Ganske genialt i en speeda hverdag.