Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 12195
Hey folkens.. jeg fikk påvist adhd i høst og begynnte på aduvanz 2 januar iår.. først 30mg , så 50mg og går nå på 70mg om dagen.. jeg syns at (og dama ), at jeg er langt mer utholden i senga(hell yeah) men , plutselig så fikk jeg den ikke opp I DET HELE TATT, når vi skulle ta en "kjapp" en. Den funka seinere på kvelden da, men alikevel...

er det noen som har erfaringer rundt dette????
Grattis, du har hatt et tilfelle av makkapikk. Lett for. No worries.
Stimulanter krymper penis :')
Det er bare til du kommer over kneika, da snur det og alt blir plutselig sex på litt større doser
▼ ... over en måned senere ... ▼
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Noen fler med erfaring på sex og aduvvanz...? Jeg har alltid vært en ganske sexglad sjel, og etter jeg begynte på ritalin ble jeg så ille at jeg faktisk måtte slutte med ritalinen bare pga så sterk lyst hele tiden. Brukt også ssrri i noen år nå og har merket det har dempet lysten, men etter jeg sluttet med ritalin...oh boy deilig at det roer seg men finnes overhode ikke noen seksuell glede lenger.

Så har jeg fått nytt håp med aduvanze og tenker yes la meg bli menneske igjen for fruens skyld, men neida, medisinen føles ut som en roligere versjon av ritalin med null stimuli, og null stimuli er hvertfall for meg null sekslyst.... Så, noen som merker noe til økt sexlyst på aduvanz? Kanskje ikke første dag men etterhvert? PLeys? xD
Oh Yes. Bruker selv 70mg aduvanz og har brukt i snart 2mnd. Flotte greier å få litt speed feeling uten å måtte bruke stoff.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aduvanz? Er det akkurat det samme som elvanse/vyvanse, bare annet firma?
Akkurat samme greia, men i Norge skal barn opp til 17 år ha elvanse, og aduvanz er for voksne. Nøyaktig samme produkt
Toleransen kommer veldig fort på aduvanzen i forhold til ritalinen synes jeg. Så tar kanskje bare 3 ganger i uka. Idag skal jeg ut å fiske og da er det flott med studydrugs.
Altså: Makkapikk, penis krymper, kom over kneika. Høgt nivå på deres kunnskap her. Brukes også som studydrugs på fisketur, bare 3 ganger i uka.
Kor mange av dere har ADHD? Eller kunnskap og erfaring?
"studydrugs på fisketur, bare 3 ganger i uka"
Er nok et sammensatt bilde av din dags-form og medisinene, kan ikke være forventa å prestere til enhver tid. Mulig du er på en høyere dose enn du faktisk trenger, det høres ut som en relativt vanlig bivirkning etter å ha gått på stimulerende medisiner over tid og/eller tar for mye.
Sitat av Srt-10 Vis innlegg
Altså: Makkapikk, penis krymper, kom over kneika. Høgt nivå på deres kunnskap her. Brukes også som studydrugs på fisketur, bare 3 ganger i uka.
Kor mange av dere har ADHD? Eller kunnskap og erfaring?
Vis hele sitatet...
Altså brukes ikke SOM studydrugs på fisketur. Er kjekt med litt amfetamin på kveitefiske når kvelden blir lang er det jeg mener. Ja har adhd og har gått på adhd meds i 3år. Siste to tre mnd på aduvanz. Hadde 15år med regelmessig speed bruk før 2015 så plenty med erfaring. helt nykter nå da bortsett fra adhd medisinen min såklart.

Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
"studydrugs på fisketur, bare 3 ganger i uka"
Vis hele sitatet...
Var det vanskelig å forstå at jeg mener det er kjekt med litt aduvanz når fisketuren går utover mangfoldige timer? Bare tre ganger i uka menes med at jeg prøver å holde meg sånn ca til annenhver dag for å minske toleranse og spare reseptorene for daglig bruk.
Sist endret av Kutulu; 1. mai 2019 kl. 15:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei Kutulu, jeg ble sliten av å lese innlegget til srt-10, så ser jeg nå at han siterte deg igjen.. og så bare lok, uansett, nei det var ikke vanskelig for meg å forstå hva du mente Kutulu