Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1439
Anonym bruker
"Digital Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om noen rimelige vaporizere som funker bra? Ser at det er mange forskjellige på Shady.no, noen som har erfaring med disse?https://www.shady.no/categories/portabel-vaporizer
Jeg har denne Arizer Solo 2 Vaporizer. Fungerer veldig bra, veldig enkel å bruke, lett å holde ren(så og si ikke noe renhold utenom å legge munnstykkene i sprit en gang i ny og ne), lang batteritid og man trenger ikke mye produkt for å komme bra i farta. Det som er litt kjipt med den er at det maks er plass til 0.15g per ladning og det tar litt tid å bli ferdig. Dette fordi det ikke er best luftgjennomstrømming som igjen gjør at det blir hardere å trekker. Men det er egentlig ikke noe problem så lenge man er alene eller opp til 2-3 personer. Anbefaler ikke denne hvis du har lyst til å dele vaporizeren i større grupper. Da ville jeg heller sett på Mighty dog noget stivere pris!
Anonym bruker
"Digital Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det blir en vapor kun for meg, så Mighty blir nok i største laget. Men hva mener du med 0.15g per ladning? Og at det tar tid å bli ferdig? Kan man også røyke hasj og THC olje i Arizer?
Anonym bruker
"Digital Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bestilte du den i utlandet?
Alle vaporizere fra Arizer er den perfekte første vaporizer. De er rimelige, solide og har bra smak.
Har bare prøvd hasj i Arizer Argo og synes ikke det var noe bra og hvis en ikke er nøye kan det bli mye gris som plundrete å få vekk. Dynavap modell M med Dynacoil er billige og god til alt som er mykt eller flytende.
I glasstykkene/munnstykkene som følger med er det i bunnen laget plass til hvor du kan putte inn cannabis, altså du får ikke plass til mer enn 0.15g per "ladning" der. Noe mer enn det så blir det for tettpakket og det blir veldig vanskelig å trekke. Siden det ikke er så god luftgjennomstrømming som sagt vil du bruke rundt 13 minutter før det er tomt og du ikke får presset ut noe mer vape. Kjøpte på shady.no, gikk knirkefritt. Det eneste var at den medfølgende laderen til Solo 2 fra shady kom med amerikansk stikkontakt, men de legger med en US -> EU adapter i pakken så ikke noe problem sånn sett.
Anbefaler Shady.no på det varmeste! Rask levering og topp service!
Anonym bruker
"Digital Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Slik som jeg forstår det så er Arizer Solo 2 kun for weed hvor man også kan legge i litt hasj sammen med weedet, men går det an å røyke THC juice eller hasj alene? Har du prøvd? Finnes det noen vaporizere som kan gjøre alt? Til nå så er Solo 2 veldig aktuelt, men fortsetter å se om det er noen som også kan ta THC juice/hasj..
Hvorfor vil du ikke vape THC juice i en ecig? Er vel det det er laget for?
PAX3, Volcano og Mighty hvis du ønsker å legge litt i det, MFLB hvis du vil ha noe simpelt og billig.
Om du kjøper billig, kommer du til å angre i ettertid!
Jeg er veldig fornøyd med Fury 2 fra Healthy Rips. Super til weed, pleier også å vape hasj/rosin i bomull gjennom et av glasstilbehørene og det funker også fint. Eneste minus er elendig batterikapasitet og mange ladepauser ved hyppig bruk, løste problemet ved å kjøpe en Fury til. Ankom nøyaktig én uke etter bestilling og skled rett gjennom tollen begge gangene.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slik som jeg forstår det så er Arizer Solo 2 kun for weed hvor man også kan legge i litt hasj sammen med weedet, men går det an å røyke THC juice eller hasj alene? Har du prøvd? Finnes det noen vaporizere som kan gjøre alt? Til nå så er Solo 2 veldig aktuelt, men fortsetter å se om det er noen som også kan ta THC juice/hasj..
Vis hele sitatet...
Jeg har Solo 2 og bruker den hyppig til begge deler. Den ene wanden er for grønt og den andre for brunt. Det som er viktig når det kommer til å brunt er å bruke en rist eller to slik at den ikke smelter og havner i ovnen. Det funker helt fint og varer lenge.
Er dere egnt fornøyde med vaporizerne deres? Jeg har en atman pretty pluss, forsovidt fornøyd a chill a kunne røyke inne uten alt for mye lukt. Men må si jeg heller tyr til en vanlig j når jeg har mulighet til det, går med så sykt mye mer når jeg vaper.
Er fornøyd og bruker ikke noe mer. Byttet til vaporizer pga. helsa men ville ikke gått tilbake uansett fordi vaporizer gir en bedre high. Unntaket er asiatisk hasj. Synes det er fortsatt best i chillum.
Bruker helst Dynavap eller Arizer Argo.
Enig med de andre her om at Arizer Solo II er veldig bra. Røyker mye mindre med den og har samme virkning som før. Har kun brukt min til grønt. Et tips når du har røyket litt og det blir endel olje i røra så varmer du de opp sammen med fløte og har i teen eller til kakao, veldig godt og fungerer veldig lenge, samt renser røret. Og ikke pakk kammeret helt fullt, la det grønne ligge litt lett i kammeret så det blir bra flyt på røyken. Har ikke prøvd min med brunt. Tørr ikke risikere at det renner ned, men det skal fungere.