Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 572
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal mest sannsynlig få Ritalin av legen snart da jeg straks er ferdig med utredning. Jeg har brukt metylfenidat i teraputiske doser litt for å treste det og idag har jeg opplevd å ha en hjerterytme på ca 120-130 i hele dag og vil gjerne se legevakten. Kan det skape problemer mtp. Medisinering senere?
Har en kompis som mista ADHD medisin pga misbruk av rusmidler, si det var første gang du prøvde noe om dem spør
Det er ikke farlig. Veldig ubehagelig er det men. Oppsøk legevakt om du føler det nødvendig, selvfølgelig, men jeg ville styrt unna. Drikk mye vann. Du vil ikke bli dehydrert i tillegg nå.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jada, ingen smerter eller annet. Får vel bare forklare effektene da jeg får medisinene.