Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1218
Har et boliglån med fastrente som jeg søkte avdragsfrihet i 3 år på,da vi trenger litt ekstra penger de neste årene.

Avdragdriget er godkjent av banken,men overkursen er på ca 1800kr. Spørsmålet er; Er dette en engangsbetaling ved neste forfall eller må jeg betale denne summen hver måned de neste tre år? Har googlet men finner ikke et korrekt svar på om det er en engangsbetaling eller ikke.

Banken skriver at jeg finner ny nedbetalingsplan i nettbanken når endringen er gjort..

Spør her siden banken er stengt,men kan ringe de på Mandag uansett da.
Tror du må spørre banken, jeg har aldri hørt om overkurs ved avdragsfrihet. Banken bør uansett kunne gi deg en ny nedbetalingsplan før du eventuelt aksepterer det nye tilbudet.
Sitat av Nine Vis innlegg
Tror du må spørre banken, jeg har aldri hørt om overkurs ved avdragsfrihet. Banken bør uansett kunne gi deg en ny nedbetalingsplan før du eventuelt aksepterer det nye tilbudet.
Vis hele sitatet...
Ja blir å ringe de på mandag. Takk for svar uansett

Det var akkurat det punktet jeg stusset på at ikke nedbetalings planen var tilgjengelig før etter de hadde mottat de signerte papirene.
*update* Hvis noen skulle ha Interesse i fremtiden så er det et engangsbeløp som betales..