Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 7400
Noen med erfaring?


..er også interessert i å høre erfaringer om andre urte lignende greier mot angst. GABA aminosyre f.eks..?
Det har ingen dokumentert effekt da. Placebo kan være sterke greier..
Sist endret av Superspurv; 24. september 2019 kl. 18:52.
Jeg har prøvd hypericum, hjelper over tid da det øker serotonin. Brukte det selv etter å ha sluttet med mdma, reseptfri men svindyrt på apotek. Gir ingen rus men det virker litt over tid. Ikke noe vidundermiddel altså men en ok hjelp.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det har ingen dokumentert effekt da. Placebo kan være sterke greier..
Vis hele sitatet...
Mulig det ikke er dokumentert effekt, men har lest side opp og side ned av reviews på reddit. VELDIG mange sier det funker bra

Står forressten på lamictal nå. Det funker dritbra mot depresjon. Jeg har seriøst blitt glad enda jeg har bøttevis med angst og jeg har prøvd alt som er av antidepressiva der ute. Lamictal slår alt ned i støvlene

Hypericum må sjekkes
Sist endret av Laban22; 24. september 2019 kl. 19:31.
R.i.p 23.04.2021
Gabapentin? Lyrica ?
Sitat av Tarm Vis innlegg
Gabapentin? Lyrica ?
Vis hele sitatet...
Haha Tarm.. Gabapentin er hele grunnen til at jeg må ha noe for å døyve angst. Jeg har jo neurontin abstinenser fra hælvete...

OK, det her er sykt, men etter MASSE research på nettet så viser deg seg altså at det er faktisk ikke tull. Ashwagandha øker testo produksjonen og GABA aminosyrer fungerer som mildt veksthormon!? Dette er ganske vilt ettersom du trenger bare å dra over grensen til nabolandet vårt for å få tak i.
Tror folk det er skadelig å bruke dem? Har lest at ashwagandha som gir testo går fint(eller hva tror folk?Bivirkninger av økt testo?Hårtap?), men at GABA som blir veksthormon virkelig ikke er noe man burde kødde med..
Sist endret av Laban22; 25. september 2019 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Er ikke du en lady? Ingen kvinne burte røre noe form for steroider da diverse ting vil vokse ut som du ikke vil skal skje.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Er ikke du en lady? Ingen kvinne burte røre noe form for steroider da diverse ting vil vokse ut som du ikke vil skal skje.
Vis hele sitatet...
Jeg er mann. Er dette idioti å kødde med? Det virker som Ashwagandha er safe, men er ikke keen på å miste håret i en alder av 25 pga for mye testo heller. Skjønner at veksthormon greiene er noe jeg må være veldig forsiktig med, men dette er aminosyrer/urter som man får lovlig hos søta bror. Tenker liksom at det ikke er så big deal da
Sist endret av Laban22; 25. september 2019 kl. 01:34.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Jeg er mann. Er dette idioti å kødde med? Det virker som Ashwagandha er safe, men er ikke keen på å miste håret i en alder av 25 pga for mye testo heller. Skjønner at veksthormon greiene er noe jeg må være veldig forsiktig med, men dette er aminosyrer/urter som man får lovlig hos søta bror. Tenker liksom at det ikke er så big deal da
Vis hele sitatet...
Jo vis du er mann er det bare og kjøre på en boost i testo er bare bra det ivertfall visst du trener i tillegg
Sitat av Tarm Vis innlegg
Jo vis du er mann er det bare og kjøre på en boost i testo er bare bra det ivertfall visst du trener i tillegg
Vis hele sitatet...
Jeg trener MASSE. Det er det som holder meg på bakken i denne helvetes abstinens perioden. Hadde vært GULL med mer testo
R.i.p 23.04.2021
Da er det bare og kjøre på!
Jeg bestilte Ashwagandha fra pipingrock som kom til Norge i starten av juli, etter dette har jeg ikke sett noe til det. Har historie med domfellelse i tingretten for ulovlig innførsel av legemidler og testosteron (testo har jeg egentlig på resept men det er så dyrt). Har ikke hørt noe fra tollvesenet, men Ashwagandhaen er garantert stoppet i tollen. Samme mønster som de gangene politiet har kommet på døra, tar noen måneder så kommer dem plutselig. Syns det bare er helt sykt om de kjører razzia her nå pga Ashwagandha. Jeg er under samfunnsstraff akkurat nå også. Håper ikke dette holder til at de kan fengsle meg istede. Det er ikke pga testosteronøkning jeg kjøper det

Bestilte litt GABA par uker siden også forresten, tror faen meg de har stoppa det også.
Sist endret av Mrsprettball; 25. september 2019 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har prøvd ashwagandha mot angst og økt testosteron, ingen merkbar effekt.
jeg tror ikke man får så veldig mye mer testo hvis man har bra nivåer fra før. har man derimot litt nedsatt nivå, skal det visst funke bra. synd de skal være så overbeskyttende i det landet her
Sitat av Laban22 Vis innlegg
jeg tror ikke man får så veldig mye mer testo hvis man har bra nivåer fra før. har man derimot litt nedsatt nivå, skal det visst funke bra. synd de skal være så overbeskyttende i det landet her
Vis hele sitatet...

Man får ikke høyere testosteronverdier ved hjelp av kosttilskudd.. Jo kanskje litt, hvis man har hatt et shitty kosthold i mange år. Alt er fake. Og selvom det ville økt testosteronproduksjonen med 10% så lenge du hadde gått på det (det vil uansett ikke vare evig), så tviler jeg på at dette er merkbart.

Hvis du allerede trener og spiser sundt, tror jeg kroppen allerede produserer maks av testosteron.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Man får ikke høyere testosteronverdier ved hjelp av kosttilskudd.. Jo kanskje litt, hvis man har hatt et shitty kosthold i mange år. Alt er fake. Og selvom det ville økt testosteronproduksjonen med 10% så lenge du hadde gått på det (det vil uansett ikke vare evig), så tviler jeg på at dette er merkbart.

Hvis du allerede trener og spiser sundt, tror jeg kroppen allerede produserer maks av testosteron.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg vil bruke det er for angt. Testo er evnt bare en bonus
Ikke skadelig. Evnt kan du forsøke rosenrot som også er et adaptogen og i likhet med ashwagandha kan øke testo og virker stressreduserende. Testo økning er vel minimalt dog på begge substanser.

Sjekk evnt om d har interaksjoner m lamictal. Johannesurt som andre nevner har en angstdempende effekt men er notorisk for interaksjoner noe du skal være forsiktig m når du går på lamictal
Sist endret av Bearass; 25. september 2019 kl. 17:34.
Pssst kid; Lion's Mane mushroom.
*creeps back into the dark alley*
Sitat av Bearass Vis innlegg
Ikke skadelig. Evnt kan du forsøke rosenrot som også er et adaptogen og i likhet med ashwagandha kan øke testo og virker stressreduserende. Testo økning er vel minimalt dog på begge substanser.

Sjekk evnt om d har interaksjoner m lamictal. Johannesurt som andre nevner har en angstdempende effekt men er notorisk for interaksjoner noe du skal være forsiktig m når du går på lamictal
Vis hele sitatet...
Skal sjekke
Har brukt ashwaganda i tre år. Har liten innvirkning på testo, men fungerer svært bra i forhold til sosial angst.
Anbefaler deg å ta et dypdykk i "nootropics".
Du finner mye bra info om ulike tilskudd på www.examine.com
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Har brukt ashwaganda i tre år. Har liten innvirkning på testo, men fungerer svært bra i forhold til sosial angst.
Anbefaler deg å ta et dypdykk i "nootropics".
Du finner mye bra info om ulike tilskudd på www.examine.com
Vis hele sitatet...
Sweet, skal sjekke. Testo vilme bare vært en bonus, det er jo angst jeg skal bruke det for. Henter det i morgen. Spent Er veldig mange som skriver at GABA aminosyre er farlig å bli avhengig av og er masse abstinenser å slutte med. Noen med erfaring?