Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 650
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Er en 17 år gammel hasjentusiaist som ble tatt av foreldre og tok urinprøve i sommer.
Denne viste negativ, noe som er veldig rart da jeg hadde røyka hele sommeren. Foreldrene mine fikk vite at den var negativ, som gjorde dem glade mens jeg ble lettet.
Men nå var jeg hos fastlegen igjen angående sykdom og da bringer han opp den urinprøven og sier at den først var negativ, men det var noe feil med den og at den var positiv allikevel og at han ikke hadde informert dette til mine foreldre.
Han sier også at det er opp til meg om jeg ønsker å fortsette å ta urinprøver, eller ikke. Han kommer ikke til å informere noen om den urinprøven jeg tok, og det synes jeg er rart. Hvorfor skal han ikke gjøre det?
Det er fordi du er over 16 år og derfor er "medisinsk myndig". Det betyr i denne settingen, at legen nå også har taushetsplikt ovenfor dine foreldre.
Sist endret av Chillipølse; 23. august 2018 kl. 18:41.