Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2652
Hei, jeg har en ny datamaskin. Når jeg åpner oppgavebehandling ser jeg at System Minne og komprimert m... tar opp fort over 1000MB minne, og er raskt oppe i 25% prosessorkraft samt gjerne over 1MB/s disk.

I tillegg tar McAfee og alle dets funksjoner opp ekstreme mengder kraft. Den tar opp, jeg åpnet nå for å se etter, og da sto den på 45% prosessorkraft, 295mb minne, disk 23mb/s.

Disken er fort oppe i 80-100%, Prosessor fort oppe i 50-80%, minne fort oppe i 60-90%.

Brukbar informasjon:

Operating System: Windows 10 Home 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: ca. 8000 MB RAM
Available OS Memory: ca. 8000 MB RAM
Nivida Geforce 940M GPU
HDSD: 1TB HDD + 16gb SSD

Legger ved at jeg er langt ifra en tech guy, så vær vennlig med fagspråket om dere kan.
Vil heller ha virus enn å bruke McAfee. MacAfee er verste sort, tar alt for mye ressurser og driver på med alt for mye tull.
Ifølge den uavhengige antivirus-testsiden av-test.org er bitdefender bedre enn mcafee både på beskyttelse og performance (CPU/RAM)

Bitdefender har en gratis utgave: bitdefender.com/solutions/free.html



Eneste bitdefender gratisversjonen vil ha fra deg er en epost, bruk http://10minutemail.com/ elns.
Har aldri fått spam fra dem tho.