Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1682
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde amf igår 3linjer = funka ikke

Idag 4 linjer = merka ingenting, bare litt svlappa"

Hva er greia? Er det som hasj att man må prøve det flere ganger før man får en 1. "Onklig rus"
Eller kan det bare være dårlig greier med lite amf i? Og igår var første gangen jeg prøvde og jeg har snorta alle gangene.
Har du adhd? Amf blir litt som ritalin for meg.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har du adhd? Amf blir litt som ritalin for meg.
Vis hele sitatet...
Nei har ikke adhd, men tror du det vil virke en 3 gang? Om jeg tar f.eks ikveld?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det du forventer å oppnå da? Er mulig du har noe veldig dårlig amf. Lukter det noe spesielt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det du forventer å oppnå da? Er mulig du har noe veldig dårlig amf. Lukter det noe spesielt?
Vis hele sitatet...
Nja, lukter på måte kjemisk eller hva man skal si, forventer den rusen man skal "egt" få?
Tviler. Jeg ville fått tak i et testkit og funnet ut sånn ca hva pulveret er før jeg hadde prøvd noe mer. Man blir ikke avslappa av ren amf, det er en grunn til at det blir kalt for speed. Var en dude som drev med amf der jeg bodde før som var ute å syklet til alle døgnets tider. Skaff deg testkit, sørg for at tinga du putter i deg er rent. Det er for mange som gir faen i kundene sine, kjedelig å stryke med bare fordi man vil ha litt moro
Hvordan du opplever rusen er jo veldig avhengig av hvilke forventninger du har.
Ta mere. En linje kan være alt fra 0.01g til et gram avhengig av hvor stor man lager den. Eller ta 0.3g enten i en kopp kaffe eller pakk det inn i papir som du svelger (dropp). Hvis du har tilgang på et par -tre gram så kan de renses med aceton fra Biltema så kvaliteten blir mye bedre.
Sist endret av Bluesky_; 3. oktober 2019 kl. 18:18.
Anonym bruker
"Ivrig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke sånn at om man har ADHD så er speed som valium istedenfor SPEED...

Dårlige varer sier jeg.

Har drevet litt med speed av og på.

gatespeed = meh SOM REGEL(!)

Speed fra norske dsrknet = meh også faktisk sålangt av de jeg testet fra, var en norsk vendor som hadde 5% ren amf og 10% koffein etter noen sendte den inn for test for eks.

men så fant jeg en svensk vendor som "lover" 76-isg % renhet, 100+ reviews 4.9 rating av 5.

30mg linjer holder for god fin rus av den. Testet med kit, slo kun ut på amf, ikke meta så er good shit.

Helt hvit, svak kjemisk lukt og meget tørr.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke sånn at om man har ADHD så er speed som valium istedenfor SPEED...

Dårlige varer sier jeg.

Har drevet litt med speed av og på.

gatespeed = meh SOM REGEL(!)

Speed fra norske dsrknet = meh også faktisk sålangt av de jeg testet fra, var en norsk vendor som hadde 5% ren amf og 10% koffein etter noen sendte den inn for test for eks.

men så fant jeg en svensk vendor som "lover" 76-isg % renhet, 100+ reviews 4.9 rating av 5.

30mg linjer holder for god fin rus av den. Testet med kit, slo kun ut på amf, ikke meta så er good shit.

Helt hvit, svak kjemisk lukt og meget tørr.
Vis hele sitatet...
på norsk darknet av kjente vendorer har jeg sett alt fra 10-74% på labtester, de svakere ofte med koffein og crap, den på 74% f eks uten noe annet aktivt.

må være lenge siden du var på det norske da regner jeg med, som heller går for ordet av en selger som påstår 76% ovenfor innenlands og bekreftet 74% uten no crap..?